Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ Kaune pristatė pirmąją Lietuvoje traukinių remontui skirtą įrangą. Naujoji technika padės lengviau atlikti techninę traukinių apžiūrą.
Modernioje šiuolaikiškoje dažymo kameroje bus dažomi krovininiai konteineriai, atliekami bėgių priežiūros, smulkios technikos darbai. Nauja įranga mažiau terš aplinką, ir sumažins keliamo triukšmo lygį mieste. Pristatymo metu tai pat buvo paminėtas „Lietuvos geležinkelių“ antrinės įmonės „Geležinkelių projektai“ 70-ies metų jubiliejus.
„Norėčiau pasidžiaugti, jog esame tokioje gelžinkelietiškoje istorinėje aplinkoje. Šiandien turime puikią progą pabūti šioje vietoje, pamatyti šių pastatų atgimimą ir pritaikymą naujoms reikmėms. „Lietuvos geležinkeliai“ šiuo metu išgyvena atsinaujinimo, prisitaikymo prie naujų rinkos sąlygų, tam tikrų tarptautinių koridorių formavimo laikotarpį“, – teigė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.
„Visa tai yra daroma bendram miesto ir visos Lietuvos gyventojų, kurie naudojasi geležinkelio paslaugomis, labui. Per pastarąjį dešimtį metų „Lietuvos geležinkelių“ įmonė gali didžiuotis daugybę įgyvendintų reikšmingų projektų“, – kalbėjo mero pavaduotojas, socialdemokratų atstovas Vasilijus Popovas.
Modernią ir šiuolaikišką dažymo kamerą Kauno ceche įrengė antrinė „Lietuvos geležinkelių” įmonė „Geležinkelių projektavimas“. Joje galima dažyti konteinerius, kelių priežiūros techniką, smulkią techniką, eksploatuojamą ant bėgių.
Naujoji dažymo kamera sunaudoja beveik dvigubai mažiau energijos anksčiau buvusi. Taip pat prisidedama prie aplinkos tausojimo, kadangi dažų džiovinimo metu tik 10 procentų oro iš dažymo kameros patenka į aplinką.
Bendrovė ne tik gerina susiekimą traukiniais, bet taip pat investuoja į aplinkos taršos mažinimą. Naujausias pirkinys, kainavęs apie 300 tūkst. eurų – akumuliatorinis geležinkelio stumtuvas. Sunkiasvoris agregatas reikalingas, kad prikabintų lokomotyvus ir juos nutemptų į angarą, kur atliekama techninė traukinių priežiūra.
Kauno cecho pagrindinė veikla – lokomotyvų eksploatacija ir priežiūra. Cechas aptarnauja tokius geležinkelio ruožus kaip Kaunas – Vaidotai, Kaunas – Radviliškis, Kaunas – Kybartai, Kaunas – Šeštokai. Taip pat atlieka manevravimo darbus Kauno regiono geležinkelio stotyse bei atlieka TEM-TMH serijos lokomotyvų priežiūros ir remonto darbus. Tai yra vienintelis „Lietuvos geležinkelių” padalinys, eksploatuojantis riedmenis, skirtus europinei 1435 mm pločio vėžei.