(c) Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Grupelė jaunų aktyvistų, nuolat klausydama nuomonių, jog Kaune neįdomu gyventi, miestas yra negražus, jame nėra ką veikti, nusprendė visiems įrodyti, kad Kaunas – žavus, nestatiškas, nuolat kuriantis miestas. Jaunų žmonių iniciatyva populiariausiame internetiniame socialiniame puslapyje „Facebook” buvo sukurta duomenų bazė „Kaunas City”.

Nors „Facebook” Lietuvoje pradėjo veikti neseniai, tačiau savo populiarumu jau seniai pralenkė kitus socialinius puslapius. Idėjos autoriai manė, jog „Facebook” platforma bus puikus būdas interaktyviai informuoti vartotojus apie gyvenimą Kaune, kas padės gerinti miesto įvaizdį bei įtraukti kauniečius į veiklą.

„Savo idėją plečiame, norėtume turėti atskirą duomenų bazę apie Kauno miestą. Kaunas – tai nėra tik gimtasis miestas. Tai yra ir gyvenimo būdas, aistra. Čia stovi galybė šimtmečiais alsuojančių pastatų, tik ir telaukiančių papasakoti kažką naujo. Kiekvieną dieną stengiamės atrasti kažką naujo bei pasidalinti su visais miesto „fanais”, kurių gretos penktadienį jau pasiekė 10 tūkstančių.

Norime ne tik apžvelgti skirtingus miesto istorinius laikotarpius, bet ir didžiulį dėmesį skirti dabartinėms Kauno miesto metamorfozėms, įtraukiant kultūrinius renginius, judėjimus ar veiklą, kur kiekvienas vartotojas gali ne tik apie tai paskaityti, bet ir įlipęs į viešąjį transportą, sudalyvauti”, – kalbėjo vienas iš idėjos autorių, šiuo metu gyvenantis Jungtinėje Karalystėje.

Jis ir grupelė draugų informaciją apie Kauną skleidžia savo laisvalaikiu, negaudami už tai atlygio. „Mums geriausia padėka už įdėtą darbą – sukeltas susidomėjimas savo miestu bei brūkšteltas geras žodis!”, – sakė vaikinas.

„Kaunas City” galima rasti nemažai miesto nuotraukų, filmuotos medžiagos, muzikinių garso takelių, nuolat publikuojama svarbiausia informacija apie miestą, jame vykstančius įvykius, renginius ir pan.

„Kaunas City” sulaukia didžiausio lankytojų skaičiaus iš visų lietuviškų puslapių „Facebook”. Didesnę dalį lankytojų (66 proc.) sudaro jauni žmonės nuo 13 iki 24 metų. 28 proc. lankytojų yra nuo 25 iki 34 metų, 4 proc. – nuo 35 iki 44 metų ir 2 proc. – vyresni. 40 proc. lankytojų yra vyrai, 60 proc. – moterys.

Pagal vartotojų sąveiką, bendravimą su šiuo puslapiu, jis yra pats populiariausias lietuviškas puslapis „Facebook” portale.

Šiame puslapyje lankosi ne tik interneto vartotojai iš Lietuvos (69 proc.), bet ir Europos Sąjungos šalių bei JAV piliečiai.

Vilija ŽUKAITYTĖ

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: