David Bowie © Adam Bielawski nuotr. / Wikimedia Commons

Prieš savaitę muzikos pasaulį sukrėtusi roko atlikėjo David’o Bowie mirtis susilaukia įvairių atminimų procesijų ne vien tik nuo Londono iki Tokijaus, bet ir kosmose. Originalią idėją atiduoti duoklę David’ui Bowie sugalvojo Belgijos astronomai iš MIRA viešosios observatorijos, danguje suradę septynias žvaigždes, kurias sujungus, gaunamas žaibo formos žvaigždynas, pavadintas “Starman”.  Žaibo forma pasirinkta ne šiaip sau: šis simbolis ant atlikėjo veido puošė 1973-ųjų metų albumą “Alladin Sane”. Belgijos astronomams į pagalbą atskubėjo ir radijo stotis “Studio Brussels”.

Pranešime observatorijos atstovas Phillipe Mollet’as teigė, kad projektas nebuvo lengvas: “Mums padėję “Studio Brussels” patarė surasti tinkamą žvaigždyną galaktikoje. Remdamiesi David’o Bowie albumais, mes išskyrėme septynias žvaigždes Marso pašonėje – Sigma Librae, Spica, Alpha Virginis, Zeta Centauri, SAA 204 132 bei Beta Sigma Octantis Trianguli Australis. Žvaigždyno projektas buvo įgyvendintas panašiu laiku, kai mirė Bowie”.

Taip pat buvo sukurtas ir puslapis stardustforbowie.be, kuriame galima rasti ne tik žvaigždyno nuotrauką, bet ir paspaudus ant žaibo, laisvame plote palikti palinkėjimą, pridedant dainą iš David’o Bowie diskografijos, ir taip išreikšti pagarbą atlikėjo kūrybiniam palikimui.

Oficiali velionio Facebook paskyra šeštadienio ryte, reaguodama į fanų užuojautą, rašė: “Susilaukiame įvairiapusiškų David’o Bowie atminimo išraiškų visame pasaulyje per kiekvieną medijos formą visose dar įsivaizduoti įmanomose vietose. Google paieškos laukelis į užklausą “David Bowie tribute” generuoja per 86 milijonus rezultatų, tad tikrai nėra lengva užsiminti apie kiekvieną atlikėjo atminimui išreikštą pagarbą”. Taip pat vakar Naujajame Orleane įvyko grupės Arcade Fire surengtas Bowie kostiumų paradas, per kurį buvo atiduota dar viena atiduota pagarba legendiniam britų atlikėjui David’ui Bowie, sulaukusiam 69-erių metų likus dvejoms dienoms iki mirties.