Ateities laiškininko koncepcijos pristatymas / Organizatorių archyvo nuotr.

Į mažesnių miestų ir kaimiškų vietovių gyventojų duris jau kitąmet pasibels Ateities laiškininkai. Išmaniąja įranga aprūpinti laiškininkai didžiąją dalį pašto ir kitų paslaugų, kuriomis iki šiol galima pasinaudoti tik pašte, galės suteikti ir gyventojo namuose. Išsikviesti į namus Ateities laiškininką bus galima telefonu.

Šiandien LR susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius ir Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė pristatė diegiamą „Ateities laiškininko“ koncepciją: ji apima išplėstas pašto ir kitų paslaugų teikimo kliento namuose galimybes bei atnaujintą Lietuvos pašto klientų aptarnavimo standartą.

„Valstybės valdomoms įmonėms, tokioms kaip Lietuvos paštas, yra keliamas tikslas ne tik uždirbti ir duoti grąžą mokesčių mokėtojams į valstybės biudžetą sumokant dividendus, bet – dar svarbiau – teikti kokybiškas ir visiems Lietuvos piliečiams prieinamas paslaugas.

Labai aktualu, kad žmogus, kur begyventų, turėtų galimybę naudotis pašto paslaugomis. Laiškininko, kuris gali teikti ne tik pašto, bet ir finansines paslaugas, reikšmė regionuose yra didžiulė. Todėl įdiegus „Ateities laiškininko“ koncepciją net ir atokiausiuose šalies kampeliuose gyvenantys žmonės laiškininką galės išsikviesti į namus ir gauti pageidaujamų pašto paslaugų bei atlikti būtinas kasdienes finansines operacijas. Tai – reikšminga Lietuvos pašto ateities vizijos kryptis“, – sakė LR susisiekimo ministras R. Sinkevičius.

Pasak Lietuvos pašto vadovės L. Minderienės, sparčiai besikeičiantys klientų poreikiai bei lūkesčiai ir auganti konkurencija pašto paslaugų rinkoje įpareigoja tobulėti, ieškoti būdų pašto paslaugas padaryti klientams labiau prieinamas ir patogesnes.

Organizatorių archyvo nuotr.
                                                                        Organizatorių archyvo nuotr.

„Įvertinę tai, kad miesteliuose bei kaimiškose vietovėse gyvenantys klientai nori labiau prieinamų Lietuvos pašto teikiamų paslaugų, siūlome įdiegti „Ateities laiškininko“ koncepciją – būti arčiau kliento. Tai labai aktualu tiems, kam iki pašto nueiti yra sunku ar net neįmanoma. Mobilių Ateities laiškininkų dėka pašto paslaugos taps prieinamos visiems.

Pašto korespondencijos siuntos ir prenumeruoti spaudos leidiniai bus pristatomi kaip ir įprastai. Telefonu iškviestas Ateities laiškininkas namuose aplankys tuos, kam reikės jo paslaugų – išsiųsti siuntą, susimokėti mokesčius, užsisakyti spaudos leidinio prenumeratą ar įsigyti paštuose parduodamų prekių.

Kartu su „Ateities laiškininko“ koncepcija atnaujinamas ir klientų aptarnavimo standartas – Lietuvos pašto laiškininkų bendravimo su klientais kultūros, kokybiško ir profesionalaus klientų aptarnavimo gairės“, – pažymėjo Lietuvos pašto generalinė direktorė L. Minderienė.

Ateities laiškininkai bus aprūpinti moderniomis darbo priemonėmis – mobiliuoju telefonu ir išmaniuoju įrenginiu su specialia programa pašto ir finansinėms paslaugoms klientų namuose teikti.

Šiuo metu vykstančiame bandomajame „Ateities laiškininko“ koncepcijos įgyvendinimo etape dalyvauja apie 30 laiškininkų, dirbančių skirtinguose šalies regionuose.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: