Skaitmeninės rinkodaros sąvoką apibūdina didelis kiekis skaitmeninės reklamos taktikų ir kanalų. Nuo internetinės svetainės iki internetinio prekės ženklo, skaitmeninės reklamos, elektroninio pašto rinkodaros ir ne tik – viskas telpa po skaitmeninės rinkodaros skėčiu.
Geri skaitmeninės rinkodaros specialistai turi aiškią viziją, kaip jūsų kiekviena skaitmeninės reklamos kampanija įgyvendins iškeltus tikslus.
Turinio rinkodaros specialistas gali sukurti įmonės tinklaraštį, kuris pritrauktų potencialių klientų kurie domisi jūsų paslaugomis ar produktais. Tada įmonės socialinių tinklų specialistai gali reklamuoti įrašus naudojant mokamas reklamas arba tiesiog skelbiant juos įmonės socialinių tinklų paskyroje. Socialiniai tinklai yra puikus reklamos kanalus, kuriame galite nemokamai reklamuotis savo puslapio sekėjams, viskas ko reikia, kad jūsų turinys patrauktų akį ir priverstu sekėjus reaguoti į įrašą. Kokybiškai ir pagal Google taisykles sukurtas tinklaraštis, automatiškai kils ir Google organinėje paieškoje. Tai dar viena nemokamos reklamos galimybė. Google paieškos sistema yra populiariausia paieškos sistema pasaulyje, todėl kiekvienas verslas turėtų joje atsirasti.
Kaip ir pastebėjote, skaitmeninės rinkodaros tipų yra daug, todėl kiekvienas verslas naudojant analitikas gali išsiaiškinti kuri skaitmeninės rinkodaros strategija yra jiems tinkamiausia.
Dažniausiai naudojami skaitmeninės rinkodaros tipai:
- SEO;
- Turinio rinkodara;
- Socialinių tinklų rinkodara;
- PPC rinkodara (Dažniausiai siejama su Google Ads);
- El. pašto rinkodara;
Trys pagrindinės internetinės reklamos rūšys, kurias turi naudoti visi verslai – Google Ads, SEO, socialiniai tinklai. Šios trys rūšys padės jums pasiekti visą įmanomą auditoriją, tai pradiniai skaitmeninės rinkodaros etapai kuriuos įgyvendinus, bus sukurtas geras internetinės rinkodaros pagrindas.
Užsakymo Nr. KMC200142