Cgates archyvo nuotr.

Šią savaitę antroji pagal dydį Lietuvoje televizijos ir interneto tiekėja „Cgates“, kuriai priklauso „Mikrovisatos TV“ prekės ženklas, kauniečius pakvietė į ką tik renovuotą klientų aptarnavimo skyrių. Klientai, ieškantys konsultacijos telekomunikacijų paslaugų klausimais, erdvų, jaukų ir modernų skyrių gimtajame mieste ras adresu Savanorių pr. 125.

„Naujajame salone, užimančiame apie 100 kv. m, įdiegta moderni eilių valdymo sistema pagreitins klientų aptarnavimą, leis kviesti klientus mažiausiai užimtu laiku, taip išvengiant eilių, – pastebi „Cgates“ pardavimų ir klientų aptarnavimo departamento direktorius Andrius Girdvainis. – Be to, salone įrengta ir daugiau darbo vietų.“

Pasak A. Girdvainio, po bendrovių „Cgates“ ir „Mikrovisatos TV“ susijungimo, nuolat investuojama į tinklo atnaujinimą. Kuriant naujojo salono Kaune interjerą, taip pat kaip ir Vilniuje, pirmiausia buvo atsižvelgta į tai, kas suteiktų patogumo jausmą klientui, o vizualaus apipavidalinimo idėjos buvo orientuotos į jaunatviškumą, netikėtumo įspūdį, įmonės veržlumo, aptarnavimo greičio akcentavimą. Naujojo salono dizaino koncepciją laikinojoje sostinėje įgyvendino bendrovė „Ifwedo“.

Atnaujintas klientų aptarnavimo skyrius yra patogiai pasiekiamas viešuoju transportu iš įvairių miesto vietų. O atvykę savo automobiliais gali juos statyti greta esančioje aikštelėje arba prie prekybos centro „Iki“.

Naujasis klientų aptarnavimo skyrius darbo dienomis dirba nuo 8.00 val. iki 18.00 val. Bendruoju „Cgates“ telefonu 19900 bendrovės specialistai atsiliepia nuo 7.00 val. iki 21.00 val. darbo dienomis bei nuo 10.00 val. iki 20.00 val. savaitgaliais. Nuo rugsėjo 1 d. planuojama ilginti salono darbo laiką.

Įmonių grupė „Cgates“, pradėjusi veiklą 1991 m., yra televizijos ir interneto tiekėja. UAB „Cgates“ teikia paslaugas 500 tūkst. gyventojų Vilniuje, Kaune, Alytuje, Marijampolėje, Šilutėje, Vilkaviškyje bei Lentvaryje.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: