(c) Stock.xchng archyvo nuotr.

Ketvirtadienį Kauno miesto savivaldybės taryba patvirtino Kauno miesto dviračių takų specialųjį planą.

Šiuo metu Kauno mieste yra apie 45 km dviračių takų. Suplanuotų magistralinių takų ilgis – apie 50 km, rajoninių takų ilgis – apie 60 km, rekreacinių takų ilgis – 66,15 km. Viso suplanuota apie 176,15 km dviračių takų.

Įvertinus gyventojų siūlymus, atlikus esamo tinklo analizę, siūloma per ilgesnį laikotarpį sudaryti vientisą dviračių takų tinklą, kurio ilgis siektų apie 245 km.

Kauno miesto dviračių takų specialusis planas buvo patvirtintas 2000 m. lapkričio 30 d. tarybos sprendimu, vadovaujantis Kauno miesto savivaldybės teritorijos bendruoju planu. Taryba šiandien patvirtino koreguotą esamą dviračių takų schemos planą. Dviračių specialusis planas buvo parengtas atsižvelgiant į esamą urbanistinę ir gamtinę situaciją.

Specialiuoju planu siekiama esamus ir planuojamus dviračių takus suskirstyti pagal techninius reikalavimus į 5 bevariklio transporto trasų tipus (žoliakeliai, dviračių takai šalia gatvių, dviračių juostos važiuojamojoje gatvės dalyje, bevariklio transporto trasos gatvėse be juostų žymėjimo, bevariklio transporto trasos šaligatviuose, pėsčiųjų zonose, pėsčiųjų ir dviračių takuose).

Taip pat planas leidžia planuojamus dviračių takus ir trasas sujungti į vientisą dviračių takų sistemos tinklą, numatyti lankytinas vietas; pažintines – turistines dviračių trasas prie paslaugų ir poilsio zonų, lankytinų vietų; numatyti dviračių stovėjimo ir saugojimo aikšteles; sudaryti prioritetinių dviračių takų įrengimo vietų sąrašą.

„Šis specialusis planas yra nuolat koreguojamas, kai keičiasi aplinkybės, todėl galiu pasakyti, kad šis planas tikrai nėra tobulas, bet yra nuolat tobulinamas. Šiandien yra priimamas tik specialusis planas, o visi techniniai klausimai, susiję su dviračių takų tiesimu, yra sprendžiami projektavimo stadijose“, – kalbėjo Urbanistikos skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius.

Tarybos nariai vienbalsiai pritarė, kad būtina plėsti dviračių takų schemą Kauno mieste, nes padaugėjo žmonių, kurie naudojasi dviračiu ne tik pramogai, bet ir vyksta juo į darbą.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: