Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Televizijos skaitmenizavimas atnešė pokyčių į televizijos reklamos rinką.

“Verslo žinios” rašo, kad didieji kanalai fiksuoja mažėjančią auditoriją, bet norėdami išsaugoti savo pozicijas patys stiprina mažuosius savo kanalus ir didina televizijos reklamos įkainius.

“Mažėjant auditorijoms, didžiosios televizijos keičia rinkodara: įveda papildomą trumpų klipų kainų indeksavimą – labiausiai brangsta trumpi reklamos intarpai. Taip jos bando išlaikyti pajamas”, – sakė reklamos planavimo agentūros “Open Agency” vadovas Arūnas Kemežys. Jis prognozavo, kad TV reklamos kainos ir toliau turi tendenciją didėti.

Reklamos planavimo agentūros “Omnicom Media Group” vadovė Ramunė Malinauskienė sakė, kad reitingų mažėjimas daro neigiamą įtaką didžiųjų televizijos kanalų pajamoms.

“Tad tikėtinas buvo TV kanalų vadovų sprendimas didinti įkainius, pritaikant tiek tiesioginį kainos didinimą, tiek įvedant naujus reklamos klipo ilgio koeficientus, tiek koreguojant sezoninius indeksus patraukliais mėnesiais”, – tvirtino ji.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: