2020 metų pabaigoje pasirodysiantis atnaujintas „Opel“ gamos flagmanas „Insignia“ į šį segmentą atneš pastebimų pokyčių. GSi versija bus sportiškiausias modelis su keturių varančiųjų ratų pavara, automobilis gaus naujus variklius ir pirmasis klasėje turės išmaniuosius LED matricos priekinius žibintus. Nuo pat pradžių pirkėjams bus siūlomi modeliai tiek su penkerių durų hečbeko, tiek ir su universalo kėbulais.

Ekonomiški ir galingi varikliai
Į „Insignia“ modelius montuojami nauji benzininiai ir dyzeliniai varikliai komplektuojami
su 8 arba 9 laipsnių automatinėmis transmisijomis. Automatiškai valdomos uždengiamos oro tiekimo angos automobilio priekyje leido pagerinti aerodinamiką – dėl šio sprendimo „Insignia“ oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0,25 Cd ir tai yra geriausias segmento rodiklis. Palyginti su pirmtaku, vidutinės degalų sąnaudos (pagal WLTP) yra iki 18 proc. mažesnės.

Benzininių variklių gamoje standartinis bus su devynių laipsnių automatine transmisija
montuojamas 200 AG pajėgumą suteikiantis 2 litrų motoras su turbokompresoriumi.
Galingesnė to paties motoro versija naudojama sportiškam GSi modeliui su keturių varančiųjų ratų pavara.

Taip pat siūlomi du dyzeliniai agregatai: 1,5 litro, 120 AG ir 2 litrų 175 AG. Pastarieji
komplektuojami su 8 laipsnių automatinėmis transmisijomis. 175 AG pajėgumo
dyzeliniam modeliui taip pat galima ir keturių varančiųjų ratų pavara.

Į „Insignia“ modelius montuojama naujos kartos visų varančiųjų ratų sistema su traukos
paskirstymu. Pažangi sistema sukimo momentą perduoda milisekundės tikslumu, taip
pasiekiamas optimalus sukibimas ir užtikrinama, kad automobilis važiuos ten, kur nori
vairuotojas. Įranga veikia bet kokiomis sąlygomis, taip pat ir ant slidžios dangos, o posūkiuose didesnis sukimo momentas perduodamas išoriniams ratams.

Pagal pasirinktą variklį ir apdailą standartinėje įrangoje gali būti „FlexRide“ adaptyvioji
pakaba su elektronikos valdomais amortizatoriais. Kartu su naujomis automatinėmis
transmisijomis ir visų varančiųjų ratų sistema tokia važiuoklė pagerina važiavimo komfortą.

Gausi standartinė įranga
Rinkoje pasirodys trijų įrangos lygių „Insignia“ modeliai, iš kurių kaina ir siūlomais
privalumais išsiskiria „Innovation Plus“ versijos. Jos aprūpintos „Full LED“ priekiniais
žibintais, šiuolaikiška navigacijos sistema, skaitmeniniu prietaisų skydeliu, berakčiu
užvedimu ir ergonominėmis AGR sėdynėmis.

„Executive“ ir „Executive GS“ modelių standartinėje įrangoje bus elektra valdomos
odinės sėdynės su dviejų skirtingų nustatymų atmintimi, masažo ir vėdinimo funkcijomis. „Executive GS“ išorės dizainas išsiskiria stilingais naujais 20 colių ratlankiais ir „GS Line“ apdaila, šis modelis taip pat siūlomas su „Bose“ garso sistema. Sportiškiausias GSi modelis komplektuojamas su 230 AG pajėgumo benzininiu varikliu, visų varančiųjų ratų sistema ir automatine transmisija.

„Insignia“ interjere montuojamos AGR sertifikuotos sėdynės su įvairiomis komforto
funkcijomis ir plačiu medžiaginių bei odinių apmušalų pasirinkimu. „Innovation Plus“
įrangos lygio AGR sėdynės aptrauktos medžiaga, o visų kitų modelių standartinėje
įrangoje – odinės ir valdomos elektra su atminties nustatymais, masažo ir vėdinimo
funkcijomis.

Pažangios pagalbinės sistemos
Adaptyvūs „IntelliLux LED“ matricos priekiniai žibintai keičia „Opel Insignia“ išorės
dizainą ir suteikia geresnį matomumą tamsoje – juos sudaro net 168 atskiri LED elementai, todėl žibintai į aplinkos pokyčius reaguoja greičiau ir tiksliau. Tokie žibintaisuteikia vairuotojams optimalų matomumą, tuo pat metu neakina kitų eismo dalyvių.

Naujiesiems „Insignia“ modeliams siūloma multimedijos įrangos ir pagalbinių sistemų
gausa. Tarp svarbiausių yra eismo juostos palaikymo pagalba, automatinis avarinis
stabdymas važiuojant nedideliu greičiu, pėsčiųjų fiksavimas ir parkavimo davikliai priekyje bei gale. Taip pat galima rinktis adaptyviąją greičio palaikymo sistemą, projekcinį ekraną, sistemas, įspėjančias apie kliūtis aklosiose zonose, skaitmeninę atbulinės eigos kamerą ir pažangią parkavimo pagalbą.

Siūloma įspėjimo apie kliūtis važiuojant atbuline eiga sistema užtikrina saugumą pajudant iš stovėjimo vietos. Jai naudojami radarai, kurie iki 20 metrų atstumu 90 laipsnių kampu fiksuoja į kairę ir dešinę už „Insignia“ galinės dalies esančius objektus. Apie kliūtis vairuotojas įspėjamas pranešimais ekrane ir garsiniu signalu.

Moderni visų naujosios „Insignia“ modelių standartinės įrangos navigacijos sistema
leidžia naudotis „Apple Car Play“ ir „Android Auto“. Joje taip pat realiu laiku rodoma
eismo situacija, atnaujinami žemėlapiai ir parenkamas optimaliausias maršrutas.
Svarbiausia informacija vairuotojui pateikiama standartiniame 8 colių skaitmeniniame
ekrane, o papildomai galima rinktis projekcinį ekraną.

Lietuvos prekybos salonuose jau priimami naujųjų „Opel Insignia“ užsakymai. Bazinės
komplektacijos modelio kaina prasideda nuo 22 400, o versijos su visų varančiųjų ratų
pavara – nuo 33 900 eurų. Automobiliams suteikiama penkerių metų arba 100 tūkst.
kilometrų ridos garantija.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: