Nemo/Džeredas Leto

Geras aktorius gali suvaidinti bet kokį personažą, pradedant daug jaunesniais už save, baigiant žmonėmis, kurių amžius gerokai lenkia jų pačių amžių.

Pažvelkime į kelis aktorius ir aktores, kurie puikiai pavaizdavo daug vyresnius už save veikėjus.

„Ponas Niekas“ (Mr. Nobody, 2009)

Ar kada susimąstėte apie galimybę pažvelgti į savo praeitį ir sužinoti kas būtų dabar, jeigu būtumėte priėmęs kitokį sprendimą lemtingoje (arba nebūtinai) situacijoje?  Būtent apie tai ir pasakojama belgų režisieriaus Jaco van Dormael fime ,,Ponas Niekas“.

Mes abejojame, ar kada nors išvysime tokį Džeredą Leto, nes jis, matyt, žino amžinos jaunystės paslaptį. Žmonės sako, kad jam nepatiko silikoninė kaukė, kurią jis turėjo dėvėti dėl šio vaidmens, tačiau pats vaidmuo buvo atliktas tiesiog puikiai.

Madam D./Tilda Svinton

„Viešbutis „Didysis Budapeštas“ (The Grand Budapest Hotel, 2014)

Šiame filme mes pamatysime stebuklinių pasakų dvasia dvelkiančią atmosferą ir sutiksime begalę spalvingų keistuolių, kuriuos vaidina pastovių aktorių kolektyvas.

Aktorė Tilda Svinton meistriškai įkūnyjo pagyvenusią aristokratišką damą. Makiažas buvo atliktas taip tobulai, kad ji tapo visiškai neatpažįstama. Beje, Tilda netrukus vėl „pasisendino“ porą dešimčių ir „pakeitė savo lytį“ vaidmeniui filme „Suspirija“ (Suspiria), kuriame ji vaizduoja pagyvenusį vyrą.

Bendžaminas Batonas/Bradas Pitas

„Keista Bendžamino Batono istorija“ (The Curious Case of Benjamin Button, 2008)

fantastinė drama sukurta pagal to paties pavadinimo F. Skoto Ficdžeraldo novelę. Filmas pasakoja apie ypatingą žmogų, apie žmones ir vietas, kurias jis atranda.

Kas bus jei gims aštuoniasdešimties metų amžiaus naujagimis? Kas bus jei vaikystę praleisi senelių namuose? Kas bus jei senukas įsimylės jauną mergaitę? Ir kas bus jei iš pat pradžių aišku, kad ši meilė iš pirmo žvilgsnio?

Kad Bradas atrodytų senas, buvo naudojama pažangiausia technologija: iš aktoriaus veido buvo užfiksuota daugiau nei 120 emocijų, kurios vėliau buvo perkeltos į 3D modelius. Dėl šio didžiulio darbo Pitas kartais vaidindavo ištisas scenas vienas pats, o aktoriaus dubleriai tam tikrose scenose suvaidindavo už jį.

Deizė/Keitė Blančet

„Keista Bendžamino Batono istorija“

Keista Bendžamino Batono istorija mus gąsdina, nes gyvenimą „negalima nugyventi iš galo“, o laikrodis neturi tiksėti prieš laikrodžio rodyklę.

Pagrindinį moters vaidmenį filme „Keista Bendžamino Batono istorija“ atliko Keitė Blančet, o jos personažas filmo eigoje pasensta. Jos atvaizdas buvo sukurtas naudojant įprastą makiažą ir 3D modeliavimą.

Hana Šmitz/Keitė Vinslet

„Skaitovas“ (The Reader, 2009)

„Skaitovo“ istorija – tai trumpas vasaros romanas tarp penkiolikmečio Maiklo Bergo (akt. David Kross) bei dvidešimčia metų už jį vyresnės Hanos Schmitz (akt. Kate Winslet). Juosta, pasakojanti ne tik tai, koks gali būti pavojingas meilės ir aistros persunktas žaidimas tarp dviejų visiškai skirtingų žmonių, bet ir atskleidžianti kartų skirtumus išryškėjusius po Antrojo Pasaulinio karo.

Šis režisieriaus Stephen Daldry darbas yra neabejotinas pasisekimas jo spalvingoje karjeroje. Filmas, paremtas vokiečių kilmės rašytojo Bernhard Schilink romanu, atnešęs „Oskarą“ vienai talentingiausių Holivudo moterų – Kate Winslet. Tai kino šedevras, kurį perkąsti gali pavykti ne iš karto.

Filme Vinslet personažas pasensta prieš pat mūsų akis. Jai teko ištverti 8 valandas dažymo, tačiau tai nebuvo veltui: filmas buvo nuostabus, o Keitė laimėjo pelnytą „Oskaro“ apdovanojimą.

Laura Braun/Džiulijana Mor

„Valandos“ (The Hours, 2002)

Tai modernaus kino šedevras, sukurtas pagal Michaelo Cunninghamo romaną, kuriame tampriai persipina trijų moterų likimai.

Rašytoja Virginia Woolf (už šį vaidmenį Nicole Kidman buvo apdovanota “Oskaru”) 1923 metais rašo Londono priemiestyje mūsų skaitytojams gerai žinomą romaną “Ponia Dalovėj”. 1952 metais šią knygą Los Andžele skaito ponia Lora Braun (Džiulijana Mor) ir mėgina iš jos sužinoti, kaip pakeisti savo nusistovėjusį gyvenimą, o dar po keturiasdešimties metų į pačią ponią Dalovėj persikūnija Niujorko knygų leidėja Klarisa Vohan (Meryl Streep).

Džiulijanai pavyko patraukliai pavaizduoti pagyvenusią damą. Nors jai pačiai jau daugiau nei 50 metų, ji visiškai nustojo keistis, todėl jos vyresnio amžiaus versiją galime pamatyti tik filmuose.

Dž. Edgaras Huveris/Leonardas Dikaprio

„Dž. Edgaras“ (J. Edgar, 2011)

Klinto Ystvudo režisuota ir prodiusuota biografinė drama apie ilgametį FTB vadovą Džoną Edgarą Huverį, vadovavusį tyrimų biurui 48 metus, iki pat savo mirties 1972 m. ir pergyvenusį savo poste 8 JAV prezidentus.

Filme Edgaras Huveris pasakoja savo biografui agentui Smitui apie savo ilgametę karjerą FTB vadovo poste, prisimindamas garsiausias bylas ir sunkumus, kuriuos jam teko įveikti kovojant su politikais, siekiančiais priversti FTB dirbti jiems.

Leonardas yra puikus aktorius, o jo pavaizduotas garsiausias FTB vadovas tik dar kartą įrodė tai. Filmo pabaigoje jis buvo visiškai neatpažįstamas su veido kauke, perukais, žilais plaukais ir protezuota nosimi.

Pegė Karter/Heilė Atvel

„Kapitonas Amerika: žiemos karys“ (Captain America: The Winter Soldier, 2014)

Broliai režisieriai Joe ir Anthony Russo antrąją Kapitono Amerikos dalį nusprendė paversti į septintojo dešimtmečio konspiracijos trilerį, ir rezultatas absoliučiai pribloškia.

Per visas filmo 136 minutes tikrai nepasidaro nuobodu. Šalia viso veiksmo turime ir šiek tiek romantikos.

Aktorė Heilė Atvel atliko savo vaidmenį be makiažo, bet su skaitmeniniais žymekliais ant veido. Buvo pakviesta pagyvenusi moteris, kurios oda buvo suprojektuota ant Heilės veido. Greičiausiai technologijos visiškai pakeis makiažą ir tai yra nuostabu!

Ragana/Helena Bonham Karter

„Mano gyvenimo žuvis“ (Big Fish, 2003)

Jaunas žurnalistas Viljamas Blumas jau trejus metus nebendrauja su tėvu Edvardu Blumu, tačiau sužinojęs, kad jis sunkiai serga, grįžta namo. Vaikystėje Viljamas šventai tikėjo tėvo pasakojimais, kurie jam nutikę vaikystėje.

Tėvas mėgdavo prisiminti, kaip jis nepabijojęs raganos su stikline akim, draugystę su milžinu Karlu, tapusiu miestelio garbės piliečiu, pasakodavo apie keistuolį poetą Vinslou, gyvenusį stebuklingame kaimelyje, apie darbą cirke, kuriam vadovavo pusiau vilkolakis Amosas.

Šios ir daug kitų istorijų tada Viljamui gniaužė kvapą, dabar atrodo vien tėvo fantazijos. Tačiau, ar įmanoma atrasti ribą, kur baigiasi fantazija ir prasideda tikrovė? Ar įmanoma iš naujo pažinti tėvą?

Šiame filme itin ryškiai sužibo Helenos talentas: aktorė buvo vienodai nuostabi ir kaip gražuolė Dženifer, ir kaip šiurpi ragana.

Melisandrė/Kerisė van Hauten

„Sostų karai“ 6 sezonas , 2016 (Game of Thrones)

George’o R. R.Martino  romanai, tarp kurių ir nebaigta saga „Ledo ir ugnies giesmė“, yra nuostabūs ir labai įtaigūs. Rašytojo teigimu, Vesteroso karai, apie kuriuos pasakojama ,,Sostų Karuose“, atspindi  skirtingų šeimų vargo perspektyvas. Būtent šis, didelio biudžeto fantastinis serialas, kurį HBO pristatė prodiuseriai  Davidas Benioffas ir D.B.Weissas, daugumą išties galėjo šokiruoti. Šiame seriale dažnai vaizduojami žiaurūs mūšiai ir išsamūs smurto aktai (įskaitant smurtą prieš vaikus ir moteris), taip pat daugybė nuogybių ir seksualinio gyvenimo be tabu. Pastarasis vaizduojamas ypač keistai, aiškiai aptariant ir vaizduojant kraujomaišą, neištikimybę ir prievartavimus.

Serialo gerbėjai tikrai prisimins epizodą 6-ojo sezono pradžioje, kai Melisandrė, Raudonoji moteris, staiga pavirto sena. Ši scena neapsiėjo be dublerės, tačiau veidas vis tiek priklauso pačiai Kerisei van Hauten, nors ir su kruopščiu makiažu. Galutinis vaizdas tapo tikru šoku ir jį prisimena visi.

Taip pat skaitykite: TOP 10: Nauji serialai, neabejotinai verti jūsų dėmesio

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: