Serialo „The Client List“ kadrai

ĮSPĖJIMAS! Šis straipsnis neskirtas jaunesniems kaip 18 metų skaitytojams.

Visi tie, kam neįdomu žiūrėti pro rakto skylutę pakelkit rankas. Taip, nemažai rankų. O žinote kodėl?

Nėra jokios prasmės žiūrėti pro rakto skylutę kuomet turime monitoriaus, televizoriaus ar kino ekrano didumo skylę ir spoksome į ją nuo ryto iki vakaro. Stebime nepažįstamų žmonių bendravimą, likimus, o kartais net pačias intymiausiais sekso scenas. Niekuomet to nedarote? Nejau? Nebijote, kad jums kaip Pinokiui pailgės nosytė?

Kasmet televizijos žiūrovus pasiekia daugybė naujų serialų, dalis kurių skirta išskirtinai suaugusiųjų auditorijai. Pastaraisiais metais itin sparčiai populiarėjant internetinėms vaizdo transliacijų platformoms, tokioms kaip „Netflix“ ar „HBO“, išaugo ir N-18 žymėtinų serialų pasiūla. Apžvelkime 10 dėmesio vertų atvejų.

10. „Klientų sąrašas“ (The Client List)

Kad Jennifer Love Hewitt yra viena iš seksualiausių Holivudo aktorių buvo akivaizdu jau prieš pasirodant serialui „Klientų sąrašas”, supažindinančiam su sukrečiančio dvigubo gyvenimo pasekmėmis metu.

Skandalingoji Suzanne Martin drama jau nuo pirmosios serialo serijos, kai keičiantis gimtadienio dovanomis ir užgimstant nenuvaldomai aistrai pabėgama nuo vaikų į virtuvę, ir įžanginio pykčio, kai prieš žiūrovo akis pasirodo nepatenkinto vyro veidas, panardina į jau pažįstamą situaciją – su šeimos pykčiais ir aistros pliūpsniais.

Klientų sąrašo“ veiksmas nukelia į mažą Teksaso miestelį. Po vyro gimtadienio šventės, ryte, Railė (akt. Jennifer Love Hewitt) neranda nė vieno mylimojo Kailo (akt. Brain Hallisay) daikto. Moteris palūžta, tačiau neilgam, nes juk vaikai tokios mamos matyti negali. Taigi netrukus Railė įsidarbina SPA salone – tame salone, kuriame siūlomos ne tik masažo, bet ir intymios paslaugos. Pirmoji darbo diena moters nesužavi, tačiau kitos išeities nėra – vieniša mama liko su vaikais ir skolomis, o papildomi pinigai už ekstra paslaugas moteriai leistų sumokėti paskolą už namą bei padėtų išlaikyti šeimą.

Darbas SPA salone moteriai atveria duris į du skirtingus pasaulius: viename iš jų Railė – rūpestinga ir vaikus be galo mylinti mama, o kitame – masažo specialistė, tenkinanti ypatingų klientų poreikius. Šie du pasauliai yra be galo skirtingi, atrodytų, mažai kam priimtini, tačiau pagrindinei serialo veikėjai tinkami. Svarbiausia užduotis – nuslėpti savo veiklą nuo artimųjų, bet pasirodo, paslapčių šeimos rate turi ne viena Railė.

Dar šioje dramoje, žinoma, netrūks ir nuoširdžios meilės nuorodų: nuo Kailo brolio Evano (akt. Colin Egglesfield), jau daugelį metų neabejingo Railei, iki Railės mamos nelaimingų santuokų, kurios tarsi prakeiksmas lydi moterį, kuri trokšta tikros ir amžinos meilės. Kuo daugiau jausmų kolorito įžvelgi, tuo painiau ir tikroviškiau viskas ima atrodyti. Šį vaidybinį serialą bandė uždrausti JAV terapeutai, buvo sukurta peticija, kurią pasirašė daugiau nei 3 tūkst. šios srities specialistų teigiančių, jog seriale klaidingai perteikiamas masažo terapijos amatas, kuris siejamas su seksualinėmis paslaugomis.

Tačiau nepaisant peticijos televizijos kanalas „Lifetime Television“ davė atkirtį, jog įvairiuose vaidybiniuose serialuose ir filmuose jau daugelį metų yra nagrinėjamas moters gyvenimo būdas ir asmeninės istorijos, o „Klientų sąrašas“ – tik išgalvota istorija apie vienišą mamą, kurios gyvenimą užgriūva finansinės problemos. Taigi šis serialas nebando pavaizduoti SPA ar kitų masažo salonų darbo specifikos ir jokiais būdais nebandoma paniekinti ar klaidingai pateikti masažo specialistų paveikslo. (Ž.K.)

9.Tamsus troškimas“ (Dark desire)

Netflix“ serialo „Tamsus troškimas“ veiksmas nukelia į viename iš Meksikoje esančių miestų vykstantį vakarėlį. Dvidešimt metų ištekėjusi mokslų daktarė Alma Solares (akt. Maite Perroni) – ganėtinai kukli, tačiau nusivylusi priešinga lytimi dėl netinkamo vyro elgesio moteris – kartu su geriausia drauge Brenda Castillo (akt. María Fernanda Yepes) vyksta į vakarėlį, kuriame draugė Almai pasiūlo susirasti vaikiną vienai nakčiai. Netrukus Alma sutinka Dario Guerrą (akt. Alejandro Speitzer) – dvidešimt metų jaunesnį elegantišką vyrą, kurio praeitis tamsi, o ateities troškimai nenuspėjami ir praleidžia su juo aistringą naktį. Atsitiktinai užsimezgusi Almos ir Dario draugystė netrukus perauga į tamsų troškimą – Alma ne tik pasiduoda vaikino vilionėms ir persekiojimams, tačiau ir šis ją įtikina, jog geresnio sekso nei su ja jis nėra patyręs ir nori jog tai tęstųsi.

Tačiau – reikšminga pauzė – namas, į kurį Alma pasikvietė Dario vienos nakties nuotykiui ir galiausiai jam pasibaigus išvijo nepasakydama nei savo tikslaus vardo, nei nepalikdama telefono numerio, priklausė jos draugei Brendai, kuri sekančią dieną, jau išvykus draugei Almai namo, o kažkam pasibeldus į duris rasta negyva.

Antroji linija, žinoma, yra apie jausmus ir santykius, sukuriamus tarsi telenovelėje. Alma nieko nenutuokia apie draugės mirtį, jos mintyse – Dario Guerra, su kuriuo ji patyrė aistringą vienos nakties nuotykį ir išdavė savo vyrą Leonardas Solares (akt. Jorge Poza). Tačiau didelės nuoskaudos, jog išdavė vyrą moteris nejaučia, nes jau seniai įtarinėja, kad jos vyras yra jai neištikimas su sekretore.

Kadangi Almos vyras – tyrėjas, jis pirmasis sužino apie Brendos mirtį ir šią naujieną praneša žmonai, o neilgai trukus moteris pamato vyrą, kuris biure sega prabangų papuošalą sekretorei ant kaklo. Tokių įvykių lydima moteris pasiryžta paskambinti Dario, kuriam išlieja savo skausmą ir su kuriuo praleidžia dar vieną aistringą naktį bei įsivelia į dar pavojingesnį žaidimą – pradeda su vaikinu susitikėti vis dažniau. Almos vyro brolis Estebanas Solares (akt. Erik Hayser) taip pat prisideda prie tyrimo bylos ir Almai praneša, žinantis, jog Brenda namuose buvo ne viena, nes tyrimo metu rasta prezervatyvų, kuriuose yra spermos likučių. Estebanas prašo Almos pasakyti, koks vyras buvo kartu su Brenda, tačiau moteris prisipažįsta, jog tai buvo ji ir Dario, o ne Brenda. Estebanas broliui apie žmonos išdavystę nepasakoja, tačiau tikina, jog Leonardas be galo ją myli. Atskleisdama Dario Guerros pavardę moteris sukelia didžiulį Estebano susidomėjimą šiuo žmogumi ir netrukus jis išsiaiškina, kad Dario nėra atsitiktinai vakarėlyje sutiktas žmogus.

Nardydami po Estebano bylas geriau susipažįstame ir su kitais istorijos herojais, kurių kiekvienas galėjo turėti motyvą nužudyti Brendą – žiūrovas nejučiomis įsitraukia ir pradeda palaikyti vienus ar kitus personažus, pamiršdamas, jog serialo pagrindinė mintis atskleidžiama jau pačioje pradžioje. (Ž.K.)

8. „The Bisexual”

Vidinės personažų dramos bandant suprasti savo kūnų troškimus šiandieninėje visuomenėje, galiausiai besivaduojančioje iš šimtmečius trukusio susivaržymo. Nors nesulaukė didesnio pripažinimo ir nepelnė apdovanojimų, šis serialas buvo gana palankiai vertinamas kritikų. Puikus kūrybinės komandos darbas buvo minimas kaip „laužantis britiško humoro stereotipus“ ir pagaliau „judantis į priekį“. Savęs ieškojimo tema per seksualumo prizmę pateikiama gana neįprastai ir įtraukiančiai.

7. „Casual”

Prieš penkerius metus pasirodęs amerikiečių serialas pasakoja apie viengungio brolio ir neseniai išsiskyrusios jo sesers gyvenimą po vienu stogu, it vaikystėje. Valeri – trisdešimt devynerių sulaukusi psichoterapeutė, auginanti šešiolikmetę dukterį Laurą. Po skyrybų su vyru, Valeri su dukra persikrausto gyventi pas savo brolį Aleksą, trisdešimt penkerių viengungį, kuris, būdamas IT specialistas, prisidėjo prie pažinčių portalo „Snooger“ kūrimo. Savotiška šeimynėlė gyvena savo gyvenimą. Alekso ir Valeri tėvai taip pat buvo terapeutai, ir toli gražu nebuvo pavyzdingi tėvai – jų santuoka braškėjo, o santykiai su vaikais kabėjo ant siūlo. Būdama puikia savo srities specialiste, Valeri suvokia, kokia netikusi buvo jos santuoka, ir ji pamažu pradeda pratintis prie vienišos mamos statuso. Ne pagal amžių išmintinga dukra Laura neretai su mama elgiasi šaltai, ir kone gyvena savo atskirą gyvenimą.

Šis serialas – tarsi vidurinis vaikas šeimoje: geras, talentingas, tačiau nepakankamai įvertintas. Nors buvo nominuotas „Auksiniam Gaubliui“, tai neatrodo pakankamas įvertinimas. Pasirodžius išvis keturiems „Casual“ sezonams, sulaukta daugybės teigiamų atsiliepimų. Viso serialo metu netrūksta kokybiško, tinkamai parinkto humoro, kuris puikiai papildo siužetą ir pagyvina daugelį scenų. Alekso ir Valeri santykiai taip pat kupini kandžių pastabų ir patarimų, kurie būdingi artimą ryšį turintiems broliams ir seserims. Nors įprastai vaikinas, sukūręs pažinčių puslapį, turėtų desperatiškai būti vienišas ir niekaip nerasti tos vienintelės, šįsyk serialo kūrėjai situaciją pakreipė kiek kita linkme – panašu, kad augdamas matęs griūvančius tėvų santykius, Aleksas iš jų šio to išmoko, ir ciniškai žvelgdamas į tikrą meilę, neapkrauna savęs bereikalinga paieškų našta. „Casual“ – vidines žmonių dramas nagrinėjanti ir kokybiško humoro kupina istorija, kuri žavi savo paprastumu.

6. „Slaptas prostitutės dienoraštis” (Secret Diary of a Call Girl)

Britų serialas „Slaptas prostitutės dienoraštis”, sukurtas remiantis skandalingu romanu „Belle De Jour – Diary Of A London Call Girl“, atrodo tyčia taip sukonstruotas, kad visi pasaulio vojeristai ir paskalų nešiotojos tiesiog negalėtų atsitraukti nuo judančių paveikslėlių. Serialas tikrai ne vaikams, tačiau kokybės ir profesionalumo kriterijai jame išlaikyti pačiame aukščiausiame lygmenyje. Britiškas humoras liejasi per kraštus, scena veją sceną, nuotykis nuotykį. Žodis „tabu“ serialo kūrėjams tiesiog neegzistuoja. Tai reginys dėl kurio išties verta gaišti vakarus prie magiškos dėžutės.

Šioje istorijoje viskas sukasi apie pagrindinę veikėją Haną (akt. Billie Piper), kuri oficialiai aplinkiniams prisistato kaip sekretorė, dirbanti solidžioje advokatų kontoroje. Tačiau tikri Hanos klientai ją geriau pažįstą kaip aukštos klasės palydovę prisidengusią žaismingu Belos slapyvardžiu. Ne Hana, o Bela daro įvairiausius purvinus dalykus, nuo kurių didesnio jautrumo akys gali nepataisomai parausti, o liežuvis neapsiversti pasakojant draugams vakar regėtą serialo dalį. Kuo mane žavi Bela, tai begalinis atsidavimas profesijai bei tai, kaip rimtai ir atsakingai ji žiūri į savo pareigas. Nesvarbu ar klientas užsimano sekso karste, ar išsitepti nuo galvos iki kojų maisto likučiuose, ar netgi apsirengti naujagimiu bei būti maitinamas krūtimi, Bela viską atlieka tiesiog nepriekaištingai. Galima pagalvoti, kad jei bent pusę tos atsakomybės ir pastangų ji būtų skyrusi asmeniniam likimui tvarkyti jos gyvenimas būtų susiklostęs visiškai kitaip.

5. „sense8“

Serialas buvo kurtas seserų Wachowski,, kurios daugeliui žinomos dėl jų kurtos „Matricos“ bei „V — tai vendeta“. Kaip ir ankstesni darbai, „sense8“ yra mokslinės fantastikos žanro serialas. Tačiau serialas įsimintinas visai ne dėl to.

Siužetas tikrai sudomins tuos, kas išsiilgę originalumo. Pagrindiniai aštuoni serialo veikėjai, nepažinodami vienas kito, gyvena skirtinguose pasaulio kampeliuose. Visų jų gyvenimai skiriasi kaip diena nuo nakties: jaunas autobuso vairuotojas Kenijoje siekia sutaupyti pinigų AIDS sergančios motinos vaistams, įtakinga Seulo verslininkė po darbo užsiiminėja kovų menais, transmoteris iš San Francisko internete kovoja už lygias teises, Indijoje farmacijos mokslus baigusią merginą konservatyvūs tėvai nori ištekinti už nemylimo vyro, Londone gyvenanti islandė didžėja bando pabėgti nuo praeities, Meksikos telenovelių aktorius slepia savo homoseksualumą, Čikagos policininkui ramybės neduoda neišspręsta žmogžudystė iš vaikystės, spynų ekspertas Berlyne yra profesionalus vagis.

Vieną dieną jie atranda turintys telepatinių galių, kurios jiems leidžia bendrauti tarpusavyje ir kartu spręsti problemas. Kaip ir iš kur tos galios atsirado — nepaaiškinama. Žinoma tik tai, kad dėl jų sugebėjimų mintis kontroliuojantis blogiukas juos siekia pagrobti blogio korporacijai. Seriale gausu ne tik fantastikos, bet ir intymių, netgi šokiruojančių sekso scenų. Daug dėmesio skirta atsiriboti nuo kultūrinių stereotipų, kurie įprastai vaizduojami Holivude. Pavyzdžiui, autobuso vairuotojo paklausus ar jis iš Afrikos, jis patikslina, kad Afrika tik žemynas, o jis iš Kenijos. Homoseksualių veikėjų paskirtis nėra vien tik atstovauti mažumas (kaip kad anksčiau buvo daroma ir su juodaodžiais veikėjais).

5. „Sekso magistrai“ (Masters of sex)

Ar  galite įsivaizduoti, jog vos prieš gerus 50 metų sekso sąvoka buvo tabu, o lytiniai santykiai iki santuokos tebuvo laisvo elgesio merginų bruožas?

„Kodėl moteris turėtų suvaidint orgazmą? Tam, kad vyras greičiau baigtų ir ji galėtų užsiimti tuo, ką žymiai mieliau darytų.“ 

Šis Showtime televizijos serialas sukurtas Michelle Ashford ir paremtas Thomas Maier‘io biografija „Masters of sex: The Life and Times of William Masters and Virginia Johnson, the Couple Who Taught America How to Love”. Serialas nukelia į praeitį, kur cigaretės dar nebuvo laikomos plaučių vėžio priežastimi, o alkoholis darbo metu buvo tarsi šių dienų arbatos pertraukėlė.

Serialo veiksmas vyksta apie 1950-uosius metus, kol pasaulio dar neužvaldė seksualumo bumas ir moters vieta buvo virtuvėje prie puodų. Daktaras William‘as Masters‘as  (Michael Sheen) ir Virginia Johnson (Lizzy Caplan) besipriešinant visai Vašingtono universiteto bendruomenei imasi nagrinėti iki šiol neregėto ir negirdėto lygio studiją, kurios pagrindinis tikslas išsiaiškinti kas vyksta su žmogaus kūnu seksualinių santykių metu.

„Yra begalės knygų, kaip gimsta kūdikiai, tačiau nei vienos studijos, kaip jie yra daromi“ – Daktaras William‘as Masters‘as.

Serialas idealiai atspindi to meto detales –  namų interjeras, automobiliai, apranga, viskas dera tiesiog nepriekaištingai. Smagu matyti pakankamai primityvius medicininius įrankius, priemones, kuriomis naudojosi to meto gydytojai. Puiku ir tai, jog humoras neapleidžia šio serialo ir kartais atrodytų į pakankamai desperatiškas situacijas įpučia gaivaus vėjo. Nuostabu kaip pagrindinis veikėjas Daktaras Masters‘as aikčioja sužinojęs, jog moteris retkarčiais suvaidina orgazmą ir neretai primena pasimetusį šių dienų paauglį per biologijos pamoką.

Šokiruojanti tema penkiasdešimtiesiems sukelia nemažai sunkumų gaunant universiteto pritarimą tęsti studiją. Išvytas iš ligoninės daktaras Master‘as perkelia seksualumo paieškas į viešnamį, kuriame susiduria su dar didesniais nesklandumais  bei išūkiais, tokiais kaip homoseksulūs santykiai, kurie anot jo, nėra tinkami tolesniems tyrimams, kadangi  neatitinka statistinės normos. Ir  nors pati serialo istorija yra pakankamai šokiruojanti, daugiau pikantiškumo suteikia patys istorijos herojai, kuriuos vienija tam metui nebūdingos plačios pažiūros į seksą.

Absoliučiai nuostabus aktorių Michael‘o Sheen‘o ir Lizzy Caplan duetas puikiai išpildo istoriją ir pateikia savo suvokimą į seksualinius santykius. Ji – du kart išsiskyrusi, dviejų vaikų mama, trokštanti būti daugiau nei tik sekretorė, o lygiavertė daktaro partnerė. Jis – šaltas, nelinkęs bendrauti ginekologas, universiteto žvaigždė, kuriam darbas sekas puikiai, tačiau šeimyniniai santykiai nepanašu jog būtų jo stiprioji pusė. Masters‘o žmona Libby (Caitlin FitzGerald) ideali žmona, kuri desperatiškai stengiasi pastoti. Ji apsėsta minties, jog privalo savo vyrui pagimdyti kūdikį, jei ne, ji nieko verta. Jų santykiai keisti, tačiau tai daugiau daktaro kaltė. Seksas sustyguotas, remiasi Libby ovuliacijos grafiku ir nėra itin aistringas, kadangi pižama ir naktiniai marškiniai būtini atributai ir taip komplikuotai meilės scenai.

Priešingai nei daktaras William’as, jo darbo partnerė Virginia yra pakankamai savimi patenkinta ir seksualiniu apetitu nesiskundžianti moteris. Ji mano jog neretai meilė yra maišoma su geismu, tad labai noriai leidžiasi į nuotykius su jaunu daktaru (Nicholas D’Agosto), kuris iškart pameta dėl jos galvą. Tad neilgai trukus apsuka galvą daktarui Ethan’ui Haas’ui, kuris nori ją vesti, nors Virginija tenori kūniškų malonumų.

Seriale persipina nemažai iki šiol matytų serialų temų, tačiau kūrėjai sugebėjo atrasti tai kas iki šiol nebuvo paliesta. Subtilus humoras, saviti veikėjai, puikus apipavidalinimas suteikia daug teigiamų emocijų.

3. „Fleabag“

Šis TV šou pasakoja apie aukštą, iki skausmo vidutinėje klasėje užstrigusią moterį, kuri patiria sunkumus šeimoje bei darbe. Darbas jos nuomone nepakankamai apmokamas, kad galėtų pilnai aprūpinti laisvą gyvenseną.

Iš pirmo žvilgsnio turbūt net neturėtų kilti noras žiūrėti šio serialo, kadangi ši maža istorija yra apie nesisekantį gyvenimą. Pagrindinei serialo veikėjai priklauso kavinė, kuri baigia bankrutuoti. Jos vaikinas ją vis palieka, dėl jos keisto įpročio masturbuotis žiūrint Baracko Obamos kalbas, o savo seksualinę tuštumą ji papildo bereikšmiais lytiniais santykiais su baisiais žmonėmis.

Mirus jos mamai, tėvas išsikėlė gyventi su baisia pamote. Jos geriausia draugė ką tik mirė pusiau tyčinėje avarijoje. Pagrindinė veikėja vis prisimena šiuos įvykius, kurie ją žlugdo ir traumuoja iš vidaus.

Jeigu turėsite drąsos pradėti žiūrėti šį serialą, tai atsipirks su kaupu. Phoebe Waller Bridge, yra ne tik šio serialo pagrindinė aktorė, bet ir šio serialo pagrindinė kūrėja ir rašytoja, kuri sukūrė kažką tikrai nepamirštamo. Nei vieno iš veikėjų rimtai neįmanoma pamėgti.

Neskaičiuojant jos mirusios draugės, kuri seriale matoma tik prisiminimuose, nei vienas iš veikėjų neatrodo laimingas. Visi veikėjai atrodo palaužti ir nugalėti, o jų energija išnaudojama mėginant apsiginti nuo to ką gyvenimas jiems iškrės toliau.

Aktorių grupė, įskaitant Olivia Colman, Bill Paterson ir Brett Gelman yra pagirtinai atsidavę šiam serialui. Na, bet be abejo, labiausiai išsiskirianti aktorė yra pati Waller Bridge. Jos neapykanta sau yra neapsakomai stipri ir pasireiškia pačiais netikėčiausiais būdais. Ji atrodo tokia šmaikšti ir žavinga – tai lyg nepadorumo ir garbingumo mišinys, kurį sunku žodžiais apibūdinti, tikriausiai būtent todėl, taip sunku atplėšti akis nuo šios aktorės.

2. „Harlots”

Istorija prasideda anglams atpažįstamoje Londono gatvėje, kuomet jauna moteris iš sekso darbuotojų bendruomenės skuba nešvariu miesto grindiniu. Pagrindinė veikėja Lucy Wells žinodama gerai gatves, stengiasi išvengti judresnių miesto dalių. Jos motinos viešnamyje vyksta pastovūs policijos reidai bei smurto atvejai su viešnamio darbuotojomis. Prostitučių darbas čia vaizduojamas pastovus kaip besisukančios durys.

Gyvenant 1763 metais, moterys buvo priverstos pasverti galimybes tarp buvimo tarnaite už penkis svarus per metus, arba dirbti prostitute, už 400 svarų per metus. Seriale vaizduojami du pagrindiniai viešnamiai dėmesio centre: jaukus, bet skurdus viešnamis, kuriam vadovauja ponia Wells – ,,Covent Garden“, ir prabangestis, spindintis ponios Quigley  viešnamis ,,Golden Square“. Tarp sekso darbuotojų klientų gausu svečių iš aukštesnės klasės. Ne visi prostitučių bendravimai baigiasi su klientais, nors kai kurie mano, jog jie turi valdyti visą moters kūną, ar netgi duodavo valią itin sadistiškiems polinkiams.

Pirmojoje serialo dalyje Madam ir motina Margaret Wells siekia surinkti pinigus viešnamio perkėlimui į graikų gatvę SoHo rajone, tuo tikslu moteris įvykdo tylų aukcioną su tikslu parduoti savo dukters nekaltybę. Vyresnioji sesuo buvo tai pat pardavinėjama varžytinėse, todėl Lucy nesipriešina likimui. Margaret leidžia laiką su Lucy, ir kalbasi apie jos didžiąją naktį, ir bando paaiškinti švelniai, jog ji nori suteikti Lucy geresnį gyvenimą. Kai Margaret buvo 12 metų, jos motina pardavė ją už alkoholį ir pora batų porų. Prostitucija nėra legali, bet tai vienas būdas kaip išgyventi. Dabar Šarlotė, Margaret vyriausioji duktė turi savo gražų namą. Tai vienas geresnių žingsnių šeimos labui, kurį galima žengti alkanose Londono gatvėse.

Visa istorija pasakoja apie sunkų sekso darbuotojų likimą, jos rizikuoja būti nuolat išnaudojamos. Moterų istorijos tragiškos, neretai baigiasi kančiomis. Pasakojimas paliečia ir silpnas feminizmo ištakas, ,,Harlots“ pagirtinai išvengia spąstų moralizuoti etikos ir nepadorumo klausimais.

Serialas detaliai atskleidžia koks moterų gyvenimas laukė pasirenkant šią sunkią ir nešvarią profesiją. Ir jeigu nekaltybė buvo taip stipriai vertinama, tai kodėl jos neparduoti? Jei tu gali šį darbą atlikti puikiai, kodėl tuo neužsiimti?

Laikais kai ,,Nekaltumas“ laikomas preke gatvės moterys skirstomos į ,,kekšes“ ir ,,moteris – žmonas“. Žmonos privalėjo laikytis švaros ir buvo naudojamos pastovių klientų, o ,,kekšės“, užsiimdavo vienkartiniais santykiais ir buvo žemesnė klasė. Nusikaltimų skaičius prieš prostitutes siaubingai didžiulis, nes jos nerūpėjo niekam.

,,Harlots“ atidžiai seka Margaret, Lucy ir Šarlotės gyvenimus, jų kovą siekiant išbristi iš skurdo. Vyksta didžiulė konkurencija su ,,Golden Square“, aukštos klasės viešnamiu, SoHo. Pagrindinė varžovė ponia Quigley klientams siūlo aukštą klasę, su šlakeliu rafinuotumo. Ji išlaiko savo merginas teikdama joms ištaigius kambarius, maistą, drabužius, už tai klientams leisdama su jomis elgtis sadistiškai. Būtų neteisinga atskleisti per daug siužeto, tačiau jame yra daugybė sudaužytų širdžių ir smulkių finansinių manevrų apeinant skolas viešnamiuose.

1. Bonding

Serialas pasakoja apie Tifanę Chester, BDSM užsiimančią psichologijos studentę. Pete‘as Devinas – jos mokyklos laikų geriausias draugas gėjus. Baigus mokyklą, draugų santykiai kiek atšalo ir jie nustojo palaikę ryšius. Pete‘as dirba padavėju ir bando užsiimti stand-up komedija, tačiau kovoja su kaustančia scenos baime. Susidūręs su kiek sudėtinga finansine situacija, Pete‘as sutinka su Tifanės pasiūlymu tapti jos asistentu. Draugai vis sutinka savo buvusius bendraklasius, todėl jiedviem nepavyksta pabėgti nuo praeities, galiausiai išaiškėja, kad Pete‘as savo nekaltybę prarado būtent su Tifane.

Serialas dalinai paremtas jo kūrėjo Rightoro Doyle‘o asmenine patirtimi. Tai kiek paaiškina, kodėl Tifanės personažas, nors yra serialo centre, atrodo šiek tiek neišplėtotas ir neišnaudotas, palyginus su Pete‘u. Zoe Levine atliko puikų darbą įsikūnydama į jauną moterį, kuri itin pasitiki savimi, ir tai paaiškina jos profesijos pasirinkimą. Serialas turi tik 7 neilgos trukmės serijas. Tai leidžia kūrėjams susitelkti į detales užuot kūrus įmantrius siužetinius vingius ir plėtojus ilgą laiko juostą. Tiesa, „Bonding“ sulaukė nemažai kritikos strėlių dėl BDSM bendruomenės vaizdavimo, esą Tifanė ir Peteris griauna gana griežtas ir nusistovėjusias taisykles, kurios yra būtinos sėkmingam šios bendruomenės gyvenimui, tačiau serialo kūrėjas atsakė, kad pastabos teisingos, bet trumpas laiko tarpas buvo tas trukdis, neleidęs labiau išplėtoti šios pasakojimo dalies.

Žavinta Kakčiukaitė, Viktorija Šaulytė, Mindaugas Maželis, Ieva Gabrėnaitė, Alius Bingelis, Ieva Kščenavičiūtė

Ši informacija yra portalo KaunoZinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į KaunoZinios.lt. Parašykite mums adresu info@kaunozinios.lt

 
Naujienos iš interneto

Sponsored video

Taip pat skaitykite: