2019 m. „Tesla“ parodė du naujus automobilius. Kovo mėn. ji pristatė „Model Y“ – šiek tiek aukštesnę „Model 3“ versiją su galinėmis liuko durimis vietoj bagažinės. Jis daugiausia buvo įvertintas kaip sumanus, bet nuobodus automobilis. Būtent taip elgiasi brandžios automobilių bendrovės: jos metai po metų, dešimtmetis po dešimtmečio atnaujina sėkmingus modelius. Dabar „Model Y“ yra vienas geriausiai parduodamų automobilių pasaulyje, tikras atradimas ir geriausias bei pelningiausias produktas, kurį Elonas Muskas kada nors yra padėjęs sukurti. Elonas Muskas apie „Model Y“ tviteryje rašė tik septynis kartus. Ir tada buvo pristatytas elektrinis pikapas „Cybertruck“ .
Praėjus šešiems mėnesiams „Tesla“ atskleidė „Cybertruck“, kuris, kaip teigiama, mėnesio pabaigoje bus pristatytas labai kantriems klientams, kurie už automobilį sumokėjo užstatą prieš pandemiją. „Cybertruck“ jau dabar kelia juoką, o prieš išleidimą į rinką plintantys nerimą keliantys vaizdo įrašai ir nuotraukos nepadeda.
Tiekimas turėjo prasidėti 2021 m. Tai turėjo būti visureigių čempionas ir greičio dievaitis, modulinis, bet “tiesiogine prasme neperšaunamas” automobilis, kurio bazinė kaina turėjo prasidėti nuo maždaug 40 000 JAV dolerių. Per automobilio pristatymą sudužo neišdaužiami langai. Pastarosiomis savaitėmis „Cybertruck“ buvo plačiai pašiepiamas internete dėl to, kad nesugebėjo įveikti nedidelės purvo kalvos, turėjo kvailą logotipą, iš nugaros atrodė juokingai, o tarpai tarp skydų buvo tokie, pro kuriuos galėtų pravažiuoti kur kas protingesnio dydžio automobilis.
Jis negali būti parduodamas Europoje, didžiulėje „Tesla“ rinkoje, nes yra per didelis ir neturi gyvybes gelbstinčių gniuždymo zonų avarijos atveju. Elonas Muskas apie „Cybertruck“ tviteryje rašė 27 kartus.
„Cybertruck bus pakankamai atsparus vandeniui, kad trumpam galėtų tarnauti kaip valtis, todėl galės plaukti per upes, ežerus ir net ne per daug audringas jūras.“ Tviteryje rašė Elonas Muskas.
Pirmadienį „Tesla“ išgąsdino kai kuriuos investuotojus ir „Cybertruck“ užsakymų turėtojus neįprasta sąlygų nuostata, pagal kurią už perpardavimą pirmaisiais metais būtų iškeliamas 50 000 JAV dolerių ieškinys.
Iki antradienio ryto ši sąlyga iš „Cybertruck“ pardavimo sutarties išnyko. Ekspertai teigia, kad iš pradžių įtraukti šie perpardavimo apribojimai yra ženklas, kad ilgai lauktas „Tesla“ elektrinių pikapų išleidimas į rinką gali būti nedidelės apimties Elono Musko sumanymas.
Tokie apribojimai pasitaiko retai, tačiau jie dažniausiai taikomi ribotos gamybos transporto priemonėms. „Business Insider“ sakė konsultacijų bendrovės „cg42“ įkūrėjas ir vadovaujantis partneris Stephenas Beckas.
Visa tai kai kuriuos žmones paskatino susimąstyti, kodėl egzistuoja „Cybertruck“. Trumpas atsakymas būtų toks: „Cybertruck“ egzistuoja todėl, nes tai yra tobulas Elono Musko automobilis, visiškas visko, kas jis yra, įsikūnijimas – daiktas, kuris vienu metu bando būti daugybe skirtingų dalykų ir nė vienas iš jų jam nelabai sekasi, bet, jei pažvelgsite į jį labai trumpai, tik akimirką, jis atrodys revoliucingas ir įdomus.