Mantas Katleris / Socialinių tinklų nuotr.

Šiandien atsirinkdami kandidatus darbdaviai vis dažniau tikrina, kokią informaciją apie savo būsimus darbuotojus gali rasti internete. Todėl socialinių tinklų ir „Google“ paieškos rezultatai tampa tokie pat svarbūs kaip ir informacija, pateikiama kandidato gyvenimo aprašyme.

Komikas Mantas Katleris neigiamos informacijos internete įtaką pajautė savo kailiu. Kampanijos „Uždėk filtrą“ eksperimentas parodė, kad norėdamas keisti darbą, pavyzdžiui, tapti teisininku, jis turėtų gerai pagalvoti, kokią įtaką jo karjerai turės informacija, viešai prieinama internete.

Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje ir Europos Parlamento Informacijos biuras Lietuvoje kampanija „Uždėk Filtrą“ skatina jaunus žmonės rūpintis savo įvaizdžiu internete ir elgtis atsakingai.

48 proc. jaunų žmonių neįžvelgia pavojaus, jog jų duomenys gali būti panaudoti pakenkti jų reputacijai, rodo naujausi Lietuvos jaunimo apklausos rezultatai. Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos, Europos Parlamento Informacijos biuro Lietuvoje ir Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje inicijuotas tyrimas atskleidė, kad viešai skelbdami asmeninius duomenis savo reputacija mažiausiai rūpinasi asmenys turintys vidurinį išsilavinimą (71 proc.). Tarp respondentų, turinčių aukštąjį išsilavinimą, reputacija skelbiant asmeninę informaciją nerūpi 42 proc. asmenų.

Uždėk filtrą“ – tai projektas, skirtas padėti jauniems žmonėms atpažinti internete slypinčias grėsmes ir joms deramai pasirengti. Tam sukurta platforma uzdekfiltra.lt suteikia naudingų įrankių ir informacinių išteklių, kurie padės interneto vartotojams pasitikrinti, kiek jų asmens duomenys internete yra saugūs, kokią įtaką gali padaryti jų reputacijai, karjerai ir pan. Projektą įgyvendina Europos Parlamento Informacijos biuras Lietuvoje ir Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje bendradarbiaudami su CVonline.lt.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: