Los Andželo menininkas Matthew Grabelsky sujungia hiperrealistinę tapymo techniką su siurrealistiniu polinkiu į neįtikėtinus sugretinimus. Niujorke gyvenęs Grabelsky naudoja šio miesto požeminį metro kaip veiksmo vietą šiems iš pirmo žvilgsnio regis nesuderinamiems dalykams.

M. Grabelsky darbai vaizduoja asmenis važiuojančius metro, dažnai skaitančias žurnalus ar laikraščius, bet vyrai, moterys bei vaikai šiose porose yra keisti – pusiau mitologiniai žmonių hibridai su gyvūnų galvomis. Elniai, meškos, drambliai, tigrai važiuojantys į darbą piko valandomis. Suderindamas kasdieninio gyvenimo banalybes su neįmanomų dalykų atsiradimu, M. Grabelsky sukuria netikėtumus, atrodo, visiškai neįmanomose situacijose.

Toks gyvūnų vaizdavimas turi tam tikrą toteminį atspalvį, lyg archetipas kažkam pirmykščiam, senoviniam, psichologiškai motyvuotam. Sužavėtas gyvūnų buvimo mitologijoje ir bendruose kultūriniuose vaidiniuose M. Grabelsky suponuoja jų buvimą šiuolaikiniame pasaulio paveiksle. Dailininkui gyvūnai tampa paslėptos pasąmonės darbo apraiška, atskleidžiančia tapatybes ir motyvus, tykančius už šaltakraujiškos žmogaus kaukės.

Techniškai įkvėptas 19 a. mokslo ir gamtotyros dailininkų, M. Grabelsky sukuria šias neįtikėtinas, siurrealias scenas su stulbinančiomis realybės detalėmis. Kontrastas, sukurtas tarp vizualaus tikroviškumo ir siurrealaus netikrumo, prikausto žiūrovą negalėjimo patikėti momente.

Taip pat skaitykite: Gyvūnų piešiniai atkreipia dėmesį į opias visuomenės problemas [FOTO]

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: