Menininkas perkuria įžymius praeities kūrinius į hiperrealistiškus portretus [FOTO]

Paskelbė: KaunoZinios.lt redakcija Data: 2019-10-22 10:29

Spausdinti | Komentarai

Menininkas Joongwonas Jeongas hiperrealistiškai perkuria garsius ir didingus įžymių žmonių paveikslus. Jis prikėlė naujam gyvenimui, pavyzdžiui, Mikelandželo nutapytus Dievą ir Adomą iš freskos „Adomo sutvėrimas“, esančios Siksto koplyčios lubose. Šiedu, perkurti Jeongo meistriškų sugebėjimų, atrodo lyg nufotografuoti. Jis pavaizdavęs net smulkiausias raukšleles ir strazdanas ant odos, o plaukai atrodo taip realistiškai, kad, rodos, galėtum juos pakedenti pirštais.

Susikoncentruodamas į praeitį, Jeongas siūlo mums naują mąstymo apie kūrinius, kuriuos matėme jau daugybę kartų, būdą. Jo tikslas yra atskleisti savo požiūrį į vaizduojamus objektus. „Aš manau, kad paveikslų piešimas yra procesas, kurio metu, žveldamas į paveikslus nefamiliariai ir išreikšdamas juos savo kalba, aš perduodu žiūrovui savo vizualų žvilgsnį į juos“, aiškina jis. „Net ir pažįstami objektai gali būti išreiškiami įvairiais būdais, priklausomai nuo emocijų ir minčių to, kuris juos stebi, spalvų ir medžiagų, panaudotų jam sukurti, linijų, formų ir teptuko potėpių“. Darydamas tai, jis suteikia reprodukcijų tradicijai asmeniškumo. „Šie paveikslai tėra atkartojimas, sukurtas dvimatėje plokštėje, tačiau iš to mes vėl galime matyti, jausti, apmąstyti ir įsivaizduoti originalą“.

Savo kūrinius jis aiškina kaip modelį – vaizdą ar pavidalą, ką nors vaizduojantį ar imituojantį, tuo pat metu – nepilnavertę, iškraipytą ir netobulą kopiją. Visa tai telpa į hiperrealizmo terminą – sumaištį, dėl kurios individas negali atskirti realybės nuo išgalvojimo. Žmonės dažnai klausia menininko, kodėl jis tapo hiperrealistiškai, kai objektą galima tiesiog nufotografuoti fotografavimo kamera. Tai įrodo, kad jie nesuvokia hiperrealizmo apibrėžimo ir labai klysta, nes hiperrealizmas yra meniška hipertikrovės (patirties) refleksija. Dėl to, kad paveikslai yra tokie realistiški, galima lengvai susipainioti, ar žvelgiama į nuotrauką, ar į paveikslą. Būtent tą akimirką ir yra pajuntama hipertikrovė, o tai ir yra hiperrealizmo esmė.

Michelangelo Dievas

Michelangelo Adomas

Homeras

Milo Venera

Costanza Bonarelli

Seneka

Giuliano de’ Medici

Zigmundas Froidas

Taip pat skaitykite: Aktorė Džulian Mur stilingai atkartojo senuosius paveikslus

Ši informacija yra portalo KaunoZinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į KaunoZinios.lt. Parašykite mums adresu info@kaunozinios.lt

 
traffix.lt