Kino filmo "V for Vendetta" kadras

Galia iškelti arba užtemdyti puikius filmus yra jūsų rankose, jei jūs dirbate rinkodaros skyriuje. Visas treilerių kūrimo darbas yra pakankamai sudėtingas: lėta chronologinė seka, nuobodus tempas ir rėkimas – tobulas rinkinukas siekianties galios ir kartais žiūrintiems į viską pro pirštus. Darbas ties tuo žinoma nebaigtas. Tačiau kas nutinka jei užsiimtumėme tokiu projektu kaip „Buvimas Johno Malkovičiaus kailyje“? Kaip jūs visa tai įsiūlytumėte auditorijai?

Marketingas kine yra toks gyvybiškai svarbus, jog jis gali padaryti filmą arba geriausiu arba nesekmingiausiu. Svarbūs pranešimai ar reklamos apie netrukus išeinančius filmus ne visuomet atsiduria tokiose vietose, kad juos matytų begalo daug žmonių ir tai yra labai didelis nekokybiško marketingo minusas. Pardavimų vadovai pastoviai nukreipia savo pastangas į teisingą demografiją ir bando iš to suktis, skatindami užtikrinti maksimalų auditorijos skaičių. Taigi yra šiek tiek keista, kuomet visi filmai, išvardinti apačioje, yra geri ir verti žiūrėjimo, tačiau, deja, jie gavo prastas ir labai klaidinančias rinkodaros kompanijas ir todėl sukorė varginantį kelią į aukštumas.

10. „V – tai Vendeta“ (2006)

V – tai Vendeta“ anonsuose buvo vaizduojama kaip britiška „Matricos“ versija. Galbūt taip yra dėl to, kad Wachowski rašė scenarijų ir kurė filmą. Grafinio romano aistruoliai žinojo, kokiame filme jie atsidūrė ir laukė kažko panašaus, tačiau veiksmo filmų aistruolius, laukiančių kulkų ir greito siužeto, šis filmas šiek tiek nuvylė. Allan Moore romanas, apibendrinus, buvo labai stiprus ir turėjo labai didelę įtaką žiūrovams, kadangi filmas baigėsi labai dviprasmiškai – tai leido žiūrovams padaryti jų pačių išvadas.

Kaip bebūtų, filmas tikrai turi nemažai teigiamų aspektų. Nepaisant bandymų įsiūlyti socialinį politinį požiūrį visai auditorijai, „V – tai Vendeta“ sukuria labai įdomią istoriją. Hugo Waving vaizduojamas kaip pats ryškiausias charakteris V šioje kino juostoje. Jeigu filmo anonsai susitelktų daugiau ties istorija, o ne veiksmais, auditorijos jaustųsi žymiai mažiau apgaudinėjamos. „V – tai Vendeta“ buvo tiek mylimas, tiek neapkęstas žiūrovų, galų gale šis filmas pasiekė ir namų kino medijas, nors klaidinantis filmo anonsas sulaukė labai daug kino aistruolių kritikos.

9. „Traukos dėsniai“ (2002)

Šis perdirbimas atvyko dėl didžiulių paaugliškų komedijų aukštumų. „Amerikietiškas pyragas“ sukūrė labai daug tęsinių ir užliejo daugybės kino aistruolių viltis atgaivinti didžiąją fantastiškų filmų magiją. „The Rules of Attrasction“ nėra paaugliška komedija. Humoras čia vaizduojamas labai jau tamsus, taip pat vaizduojama kaip paaugliai griauna socialinę gerovę. Auditorijos, ieškančios kur pigiai ir skaniai pasijuokti, buvo panardintos į atšiauriai satyrišką pasaulį, kurį sukūrė Bret Easton Ellis. Dalis šio filmo vaizduoja gerai ir padoriai atrodančius žmones, kurie daro negailestingus dalykus vienas kitam – visa tai susipina su paaugliškomis dramomis ir komedijomis.

Kiti siurrealistiniai filmo aspektai visa tai atskiria. Filmo anonsas kino aistruoliams pažadėjo puikų ir unikalų humorą, tačiau peržiūrėję filmą, žiūrovai liko šiek tiek suglumę. „The Rules of Attraction“ buvo labai įvertintas knygos aistruolių. Šis filmas labiau yra vėlyvo kapitalistinio pertekliaus atvaizdavimas nei juokinga paauglių komedija.

8. Pandorum (2009)

Netflix kanalas yra tarsi globos namai visiems mokslinės fantastikos filmams. „Europa Report“ 2013-aisiais metai interneto pagalba suviliojo labai daug gerbėjų ir žiūrovų, tuo pačiu keliu pasekė ir „Pandorum“. Šis įdomios ir patrauklios erdvės filmas susilaukė tokių filmų kaip „Event Horizont“ (1997) ir „Alien“ (1979) gerbėjų dėmesio. Šis filmas atlieka puikų darbą – išlaiko paslaptį iki pat galo, tuo pačiu atskleisdamas nuostabaus pasaulio vizualizaciją. Visa aplinka yra labai žavinga ir patraukli, vienintelė priežastis, kodėl „Pandorum“ susilaukė pripažinimo be jokių žiūrovų skundų yra „Overture Pictures“ kompanijos dėka. Deja, praėjus keliems mėnesiams po filmo premjeros, ši kompanija bankrutavo. Jie nebeišgalėjo toliau finansuoti šio filmo ir jo reklamuoti, tuomet atsirado labai daug žmonių, kurie net nežinojo, jog „Pandorum“ filmas kadanors egzistavo. „Pandorum“ yra nepaprastai įdomus mokslinės fantastikos filmas, kuris patrauks įvairaus žanro aistruolius.

7. Kaimas (2004)

Šis kryptingas filmas iš pradžių turėjo labai didelę kovą su tinkamu filmo anonsu, deja, jis pralaimėjo. Iš pradžių „The Village“ buvo pripažintas kaip siaubo filmas ir į kino teatrus suviliojo labai daug paaugliškos auditorijos. Iš tikrųjų, Shyamalan 2004-ųjų metų išvyka buvo tikras psichologinis trileris, kuris susitelkė ties meilės istorija griežtos visuomenės akiratyje. Filmo herojai kovoja su meile, pasitikėjimu ir nežinomumo baime.

Ši juosta yra tiesiog stulbinanti. Filme naudojama lėta ir labai įtempta įžangą į visuomenę, tai padaroma labai įmantriai, tad tai labai džiugina žiūrovų akis. „The Village“ yra aiškus blogos rinkodaros pavyzdys. Tai brandus filmas, kuris koncentruojasi ir remiasi ties santykiais, tad galimai paaugliams jis tiesiog prailgo ir pasiradė nuobodus.

Kuomet filmas atvyko į kino teatrus, pagrindinis tikslas buvo nustebinti žiūrovus dėl visos „susisukimo“ scenos eigos ir išvysti šokiruotas žiūrovų minas. Deja, „susisukimas“ buvo kone nuobodžiausia filmo vieta ir tai buvo pats silpniausias šio filmo elementas. Nepaisant kelių nevykusių kadrų šiame filme, daugelis metaforiškų vaizdų buvo ganėtinai priimtini. Nors šis filmas neapsėjo be trūkumų, „The Village“ filmas yra kaip tik tas, ko norisi gryžus iš po sunkios darbo dienos.


6. „Blogas policininkas“ (2009)

1992-ųjų metų filmo „Bad Lieutenant“ ir naujojo filmo vaizdavimai yra tokie skirtingi, jog būtų beveik nereikšminga juos lyginti. „Bad Liautenant:Port of Call New Orleans“ yra puikiai sudėliota, gražiai keista kriminalinė drama su išskirtiniu Nicolas Cage pasirodymu. Tai, kaip jis įkūnijo vyrą stovintį ant krašto, yra teigiamai hipnozuojama. Fone vaizduojamas Naujojo Orleano niokojimas, Herzogo korupcijos vaizdavimas ir narkomano mąstysena – išskiria tobulai niekingą siužetą.

Rinkodaros skyriaus nesėkmė „Blogas policininkas” buvo pristatyta kaip paprasta veiksmo/policinė drama, kuri bus tinkama Jason Statham aistruoliams. Šis filmas buvo milžiniškai nuostolingas bilietų kasoms. Ir tai yra neteisinga vaidinančiųjų atžvilgiu.

5. Stebėtojų lyga“ (2009)

Tai filmas kuris bėgant metams tapo populiarus grynai fanų dėka, žiniai sklindant iš lūpų į lūpas. Alternatyvi Amerikos realybė, kurioje superherojai besivadinantys „Stebėtojų lyga“, yra kasdienio amerikiečių gyvenimo dalis. Netikėtai vieną naktį nužudomas kaukėto antiherojaus Roršacho draugas, o jis neabejoja, kad tai stebėtojų darbas. Jis suburia savo praeities komandą, buvusius kovotojus prieš nusikalstamumą ir pakyla į įnirtingą žygį prieš piktadarius. Užverda kova, kuri gali turėti skaudžių padarinių visos žmonijos ateičiai. Filmo siužete įsipainiojęs sąmokslas, kuris gali būti susijęs su vis augančia branduolinio karo grėsme tarp JAV ir Sovietų Sąjungos.

Stebėtojų lyga“ yra sukurtas pagal komiksą, todėl nenuostabu, kad tradicinį herojų garderobą galima rasti komiksų drabužių spintoje: batai, pirštinės, juostos, kaukės – visa tai neleidžia pamiršti tradicinių komiksų herojų. Tai yra patraukiantis dėmesį ir intuityvus filmas – garsas, atvaizdai ir herojai, sujungiami į aiškią regimąją patirtį, kuri sukelia grafinio romano jausmą. Filme puikiai atsispindi tokios temos, kaip gyvybės kaina, karo grėsmė, baimė. Geriausias ir tuo pačiu blogiausias dalykas, ką galima pasakyti apie šį filmą, kad knyga yra visada geriau. Dauguma žiūrovų, matydami „Stebėtojų lygą“, sukurtą iš mėgstamo komikso, randa trūkumų, bet žiūrėti tikrai verta.

4. „Reikalai Briugėje“ (2008)

In Brudges“ buvo pristatytas kaip veiksmo filmas. Didžiulis filmo anonso pliusas: veiksmas Belgijoje. „In Brudges“ yra pukiai parašyta tamsioji komedija su daugybe neišspręstų dialogų. Žiūrėdami šį filmą visa auditorija tiesiog žiovavo, kadangi jie tikėjosi sprogimų, automobilių persekiojimų ir Jasono Bourne puikiųjų kovų. Filmo kūrėjai tikėjosi išleisti juokingą, patraukiantį akį, kartais jaudinantį filmą, tačiau jie nepajėgė sužavėti kino auditorijų. Išankstiniai „In Brudges“ filmo atsiliepimai buvo tokie: tai nuobodus ir lėto judėjimo filmas. Po didžiulio šio filmo paskleidimo namų medijoms, filmo kūrėjai sugebėjo surasti normalią rinkodarą ir išpopuliarinti šį filmą, kai kurie gerbėjai šį filmą tiesiog dievina.


3. „Važiuok“ (2011)

2011-aisiais metais moteris užregistravo absrudiškai iškeltą bylą dėl rinkodaros Nicolas Winding-Refno „Drive“ filmo. Nepaisant aiškaus susierzinusio žiūrovo pamišimo, ji turėjo tam pagrindą. „Drive“ filmas atrodė tarsi 21-ojo amžiaus „Bullitt“, kurio pagrindinis aktorius labai panašus į „Drive“ filmo aktorių, tai pat unikalių mašinų vaizdavimas yra kone toks pats. Ansktyvas filmo priėmimas ir kritiškos kitų žmonių nuomonės dažnai yra pozityvus dalykas. Tačiau ankstyvi apžvalgininkai teigė, jog filmas buvo labai lėtas ir nuobodus. Auditorijos laukė staigių judesių paremto filmo ir vietoj to gavo labai artistišką ir svajingą kino juostą, kurioje įsimaišė ir šiek tiek smurto.

Iš anonso buvo labai sunku suprasti, apie ką šis filmas yra, tačiau po kino premjeros aistruoliai liko sužavėti. „Drive“ buvo pripažintas visuomenės ir įgijo jaunesnių žiūrovų dėmesį. Kai kuriais atvejais, filmas „Drive“ susilaukė didelės naudos iš blogai parinktos rinkodaros. „Drive“ pasirodė labai meniškas ir tai suteikė galimybę jį išvysti bet kokio amžiaus žmonėms. Nepriklausomai nuo visų tendencijų, puikus garso takelis ir idealiai parinkti aktoriai įrodo, jog „Drive“ yra vertas didžiulės reklamos ir viešumo.

2. „Plieninis milžinas“ (1999)

Šis šedevras yra vienas geriausių filmų, sukurtų vaikams, kuris puikiai tinka ir suaugusiųjų dėmesiui. Vietoj muzikinių skaičių ir absurdiškų kalbančių gyvūnų, šiame filme susipina jauno berniuko ir didžiulio roboto draugystė, meilė ir tarpusavio ryšys. Fone vaizduojama Šaltojo karo laikų Amerika, Brado Birdo debiutinis filmas parodo militarizmą, propagandą ir paranoją protingai ir įdomiai perteiktu būdu. Galbūt šiame filme atskleidžiama visiems amžiams būdinga tema – gyvenimas ir mirtis. Jaunas berniukas bando paaiškinti robotui kas yra mirtis naudodamas labai vaikiškas, tačiau labai mielas citatas: „blogai yra žudyti, tačiau mirti – nėra blogai“. Tai labai genialus sprendimas, leidžiant labai mažam vaikui aiškinti tokias sunkias sąvokas.

Filmas subūrė labai didelį aistruolių ratą, praėjus vos metams po premjeros. Vienintelis minusas buvo „Warner Bros“ kompanija, kuri pardavinėjo šį filmą, nes juos ištiko didelės bilietų kasų nesėkmės. Nors šis filmas sulaukė tiek teigiamų tiek neigiamų vertinimų, jis įstrigo daugelio širdyse ir pakurstė geresnius jausmus visuomenei.

1. „Legenda apie pianistą“ (1998)

Dažnai daugelis puikių filmų lieka taip ir neįvertinti ir nesuradę savojo žiūrovo. Visi puikiai žinome topų viršūnėse besipuikuojančius, išreklamuotus ar garsiai visuomenėje nuskambėjusius filmus. Tačiau dar yra šimtai nuostabių istorijų, kurios taip ir negalėjo pasidžiaugti šlovės spinduliais. Būtent taip nutiko ir su filmu –  „Legenda apie pianistą“ (The Legend of 1900).

Vienas brangiausių filmų italų kino istorijoje, pelnė gausybę apdovanijimų, laimėjo Auksinio Gaublio statulėlę už nuostabią Ennio Morricone muziką, tačiau taip ir liko neįvertintas masinio žiūrovo. Tai buvo pirmasis filmas, kurį italų režisierius Giuseppe Tornatore pasirįžo kurti anglų kalba, žinoma tokį pasirinkimą nulėmė bandymas apeliuoti į kuo didesnę žiūrovų auditoriją. Po keturių metų pertraukos nuo filmavimo darbų jis sugrįžo su naujomis idėjomis ir naujais iššūkiais tiek sau, tiek visai aktorių komandai. Filmavimo darbai truko itin ilgai, tačiau galutinis variantas buvo to vertas. Originali filmo versija trunka apie 160 minučių, tačiau atsižvelgus į visas kino normas ir taisykles, ji buvo sutrumpintas iki beveik dviejų valandų trukmės juostą. Filmas kurtas žinomiausio šių laikų italų rašytojo Alessandro Baricco monologo teatrui „Novečentas“, motyvais, o ne pagal jau parašytą scenarijų ar grožinį kūrinį. Galbūt tai ir įtakojo filmo išskirtinumą.

Filmo istorija persipina su dabartimi ir praeities prisiminimais, kuriuos senam instrumentų parduotuvės savininkui pasakoja muzikantas. Tai nuostabi legenda apie berniuką, kuris gimė 1900-ųjų metų sausio 1 dieną prabangiame kruiziniame laive „Virdžinija“. Jį, visai dar mažą, paliktą citrinų dėžėje ant pianino, rado juodaodis darbininkas ir nusprendė užauginti kaip savo sūnų. Mažylis keistu vardu – Danny Boodmann T.D. Lemon 1900 (akt. Tim Roth) užaugo ant vandenyno bangų kursuojančiame laive tarp Europos ir visų išsvajotosios Amerikos. Paslaptingu būdu išmokęs skambinti pianinu 1900 tampa tikru muzikos virtuozu, taip nei karto ir neiškeldamas kojos ant sausumos.

Taip pat skaitykite: TOP 10 labiausiai neįvertintų 2016-jų metų filmų

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: