Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos lyderė “Apranga” pernai didžiausia apyvartos augimą pasiekė verslo ir prestižo drabužių parduotuvėse.
“Bendrovės pastarųjų metų strategija, nukreipta prioritetiškai į verslo ir prestižo tinklų plėtojimą, visiškai pasiteisino ir leido išlaikyti solidų bendrą apyvartos augimą. 2014 metais verslo bei prestižo tinklų apyvartos augo atitinkamai 20,8 proc. ir 19,5 proc.”, – nurodė “Apranga” tarpinėje 2014 metų finansinėje atskaitomybėje.
Pasak ataskaitos, “Aprangos” verslo drabužių parduotuvėse pernai pasiekta 29,72 mln. eurų apyvarta, o prestižo – 24,15 mln. eurų.
Šių segmentų apyvartos augimą daugiausiai lėmė naujų parduotuvių atidarymai – “Burberry”, “Tommy Hilfiger”, “Weekend MaxMara”, “Armani Jeans”, “City”, “Massimo Dutti”, taip pat augantis vartojimas.
“Aprangos” ataskaitoje rašoma, kad ekonominis tinklas 2014 metais taip pat parodė gerus augimo tempus. Jo apyvarta padidėjo 11,5 proc. iki 18,6 mln. eurų.
6,7 proc. augo “Aprangos” grupės pardavimai jaunimo tinkle, tačiau jo pasiekta 61,01 mln. eurų apyvarta pernai buvo didžiausia. Išparduotuvių apyvarta padidėjo 8,3 proc. iki 6,72 mln. eurų. “Zara” parduotuvių pardavimai pernai sumažėjo 2,2 proc. iki 43,26 mln. eurų.
Metų pabaigoje “Aprangai” Lietuvoje priklausė 97, Latvijoje – 44, o Estijoje – 20 parduotuvių. Bendras “Aprangos” grupės valdomas parduotuvių prekybos plotas per metus padidėjo 5,1 proc., arba arba 3,5 tūkst. kvadratinių metrų iki 73,2 tūkst. kvadratinių metrų.
Pernai grupės apyvarta Lietuvoje išaugo 4,5 proc. iki 110,92 mln. eurų, Latvijoje – 12,5 proc. iki 47,31 mln. eurų, o Estijoje – 20,8 proc. iki 25,25 mln. eurų.
2014 metų gruodžio 31 dieną “MG Baltic Investment” valdė kontrolinį 53,7 proc. akcijų paketą, “Swedbank” Estijos klientai – 10,7 proc., “Minvista” – 9,7 proc. įmonės akcijų.
“Apranga” kotiruojama “Nasdaq Omx” Vilniaus biržos Oficialiajame sąraše.