Lietuviams rūpi tik 27 proc. visų prekių ženklų ir jei likę 73 proc. prekių ženklų išnyktų, vartotojai dėl to visai nesijaudintų, o sėkmingiausių ženklų trejetukas Lietuvoje – “Nokia”, “Vytautas” ir “Philips”, rodo tarptautinė Prasmingų prekės ženklų studija, kurią atliko integruotos komunikacijos grupės “Idea Group”.
Dienraščio “Verslo žinios”teigimu, tyrimas rodo, kad lietuviai labiausiai prisirišę prie “Google”, “Skype”, Lietuvos pašto, “Lietuvos geležinkelių”, o Lietuvos vartotojui prasmingesnis prekių ženklas tas, kuris leidžia išlikti sveikam, siūlo natūralius produktus, leidžia sutaupyti pinigų ir geriau tvarkyti savo finansus, palengvina gyvenimą, padeda būti organizuotam ir geriau tvarkyti kasdieninius reikalus.
Latvijoje prasmingiausių prekių ženklų penketuke pirmauja mažmeninės prekybos prekių ženklai. Estijoje septyni iš dešimties prasmingiausių prekių ženklų – maisto prekių ženklai.