© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Iš Pirmojo Baltijos kanalo (PBK) pasitraukę stambūs reklamos užsakovai neplanuoja atnaujinti sutarčių net ir sulaukę palankesnių sąlygų, ketvirtadienį rašo “Verslo žinios”.

“Jeigu sulauktume pasiūlymo reklamuotis pigiau, tikrai nesutiktume, nes sprendimas nutraukti reklamą buvo vertybinės pozicijos parodymas, o ne komercinis”, – teigė “Švyturio-Utenos alaus” rinkodaros direktorė Aušra Vasiljevienė.

PBK reklamuotis atsisakiusios “Tele2” vadovai neatsisakytų susitikti su kanalo atstovais, jeigu sulauktų tokio pasiūlymo. Tačiau bendrovės Korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas pabrėžia, jog bendrovės pozicija lieka tokia pat: nepageidaujama, kad “Tele2” reklama atsidurtų greta laidų, pažeidžiančių įstatymus.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: