© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Klaipėdoje atidaromą 100 tūkst. teu metinio pajėgumo įvairiarūšį terminalą “Klaipėda – Vakarų vartai”, tapsiantį vakariniais tarp Azijos ir Europos tiesiamo Šilko kelio vartais, VPA atstovai vadina pirminiu ir prasitaria, kad visai netrukus greta jo bus pradėti gerokai didesnio, nuolatinio įvairiarūšio terminalo statybos darbai. 70 hektarų plote numatoma pastatyti 1 mln. teu per metus krovos pajėgumo terminalą.

VPA įmonių steigėjas ir akcininkas Vytautas Paulius, kuriam priklausanti bendrovė “V. Paulius & Associates Real Estate” ir jos partnerė iš Kazachstano valdys ir plėtos naująjį įvairiarūšį terminalą, “Verslo žinioms” nenurodė, kiek investicijų įdėta ir kiek dar reikės naujiems infrastruktūros objektams statyti, tik priduria, kad visos lėšos iš VPA grupės įmonių išteklių, Europos Sąjungos parama nesinaudota.

“VPA Logistics” ir “Saule Logistics Solutions” generalinis direktorius Darius Beinortas sako, kad Klaipėdoje atidarytas įvairiarūšis (intermodalinis) terminalas “Klaipėda – Vakarų vartai”, tapsiantis vakariniais tarp Azijos ir Europos tiesiamo Šilko kelio vartais, yra unikalus infrastruktūros objektas:”Tokios infrastruktūros uostamiestyje dar neturėjome. Iki šiol į Klaipėdą atvykstantis konteinerinis traukinys “Saulė” buvo išskaidomas atskirais vagonais, o šie išsiuntinėjami į įvairias uosto krovos kompanijas, kad būtų pakrauti. Dabar turėsime galimybę konsoliduoti visą krovinį viename terminale, tad traukinio nebereikės skaidyti, o tiesiog nukrauti atvežtus konteinerius ir užkrauti naujus”.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: