Organizatorių archyvo nuotr.

Elektroninė komercija yra pažangios prekybos sistema, nes panaikina vieną ar kelis tarpininkus tarp gamintojo ir galutinio vartotojo. Tai įrodė ne tik pasaulinė patirtis, bet ir pandemija, kai daugelis gamybos įmonių ieškojo naujų būdų pasiekti vartotoją ir padidinti kritusius pardavimus. Taip tekstilės fabrikai, baldų gamintojai, ar net maisto gamintojai rado naujus būdus užsidirbti – tiesiog sukūrė savo el. parduotuves.

Valdyti el. prekybą nėra taip parasta, tačiau įmanoma. Šiuolaikinės technologijos leidžia el. parduotuvę sukurti vos per kelias dienas, o paleisti – per 1-2 mėnesius. Kai atsiranda poreikis plėstis, iš pradžių žiūrima į naujų produktų pasiūlą, o tada – kitas rinkas. Šiandien norisi prisiminti, kaip galima sėkmingai plėstis užsienyje dirbant iš savo darbo vietos. Niekur važiuoti nereikia – tiesiog darbas vyksta elektroninėje erdvėje.

Eksportas – per el. komerciją

Strategija labai paprasta: savo gaminamus produktus ar net teikiamas paslaugas galima parduoti kitose rinkose sukuriant elektroninę parduotuvę vietos rinkai. Aišku, ji turi būti ta kalba, o domenas pageidautina taip pat turėtų būti kitas, su tos šalies galūne. Jei dirbama Europoje, pakaks .eu domeno. JAV ir globaliose rinkose – .com domeno.

El. parduotuvėje turi būti suteikta galimybė atsiskaityti vietos valiuta arba per tam tikroje šalyje populiarias atsiskaitymo platformas. Taip pat reikia susirasti tarptautinius logistikos partnerius, kurie pasirūpintų prekių sandėliavimu, supakavimu ir išsiuntimu.

Sukūrus el. parduotuvę kitai rinkai, sėdėti ir laukti, kol pirkėjai kažkokiais būdais atras parduotuvę, neverta. Reikia imtis aktyvių veiksmų.

SEO eksportui ar Google Ads?

Atsidarius naują el. parduotuvę, jai reikalingas pirkėjų srautas. Jį galima pasiekti per Google Ads, bet tai nėra pigu. Lietuva – nedidelė rinka, todėl gana kuklus Google Ads kampanijai skirtas biudžetas gali atvesti nemažai lankytojų ir paskatinti pardavimus. Su užsienio rinkomis taip lengvai nepavyks išsisukti. Čia reikalingi didžiuliai reklamos biudžetai, kurių dažniausiai Lietuvos įmonės neturi. Lieka pasyvus reklamos būdas – SEO.

SEO orientuotas į lankytojų srauto didinimą palaipsniui, todėl itin tinka eksportui.

SEO specialistai padaro išsamų rinkos ir raktinių žodžių tyrimą, optimizuoja svetainės tekstus, net jei jie kita kalba. Atliekamas ir vidinis SEO, atsižvelgiant į tos rinkos ypatumus. Tada nuolatos vykdomos išorinio SEO kampanijos – renkamos atgalinės nuorodos.

Daugiau informacijos apie SEO paslaugas ieškokite adresu: https://seogenerolai.lt/

Kartais dar yra dirbama ir su socialiniais tinklais. Tik čia jau reikia pagalbos iš vietos specialistų, geriau išmanančių tos rinkos galimybes ir žinančių, kaip efektyviau padidinti žinomumą. Vėliau galima organizuoti ir turinio rinkodaros kampanijų, kurios prisidėtų prie prekės ženklo populiarinimo (branding).

Visa tai reikia itin kruopščiai suplanuoti, todėl ne kiekviena Lietuvos SEO agentūra gali užsiimti tokio lygio projektais.

Ar galima viską daryti patiems? Žinoma, tačiau reiktų nepamiršti, kad labai padidėja klaidų rizika, dėl ko būtų prarastos investicijos. Geriau šioje vietoje pasitikėti profesionalais, kurių darbas ir patirtis atneštų norimus rezultatus kur kas greičiau.

Užsakymo Nr. KMC220104

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: