(c) KaunoŽinios.lt archyvo nuotr.

Kauno technologijos universitete apdovanoti konkurso „Dovana Lietuvos tūkstantmečiui“ nugalėtojai, kurį organizavo Lietuvos informatikos mokytojų asociacija. Šio konkurso tikslas – ugdyti mokinių kompiuterinę ir filologinę kultūrą, skatinti jų kūrybinius gebėjimus, aktyvinti mokytojus pamokose naudoti informacines ir komunikacines technologijas.

Konkursui moksleiviai turėjo pateikti mokykloje vykusių renginių aprašymus arba originalius kompiuterinės grafikos, poezijos ir prozos darbus, skirtus Lietuvos vardo tūkstantmečiui.

Mokiniai buvo suskirstyti į tris amžiaus grupes: iki 10 metų, 10-15 metų, nuo 16 metų. Jų pateiktus darbus vertino įvairių šalies miestų mokyklų informacinių technologijų, lietuvių kalbos ir dailės mokytojai.

„Konkursui atsiųsti darbai buvo labai įvairūs pagal savo atlikimo techniką: rašinėliai, grafikos darbai, rašto darbai su piešiniais, todėl vertinti buvo gana sudėtinga. Nuoširdžiausi vertinimo komisijai pasirodė pačių mažiausiųjų darbai“, – sako konkurso iniciatorės Lietuvos informatikos mokytojų asociacijos prezidentė Rasa Alaburdienė.

Konkurso „Dovana Lietuvos tūkstantmečiui“ nugalėtojais grupėje iki 10 metų tapo Monika Ražauskaitė ir Žilvinas Zavistanavičius iš Kauno „Paparčio“ pradinės mokyklos. Šios mokyklos kieme Lietuvos vardo tūkstantmečiui pradinių klasių moksleiviai spalvotomis kreidelėmis išpiešė takus, iš kartotinių dėžių pastatė senovinį Lietuvos miestą, ant sienų piešė Lietuvos gamtą, miestus, pilis, savo žinias pasitikrino viktorinoje. Geriausiai 10–15 metų amžiaus grupėje pasirodė Gabija Minevičiūtė, o vyriausiųjų grupėje – Tautvydas Šukevičius. Abu jie mokosi Kauno „Ąžuolo“ katalikiškoje vidurinėje mokykloje ir konkursui sukūrė po kompiuterinės grafikos darbą. Lietuviškiausiais darbais buvo pripažinti Šakių rajono Gelgaudiškio vidurinės mokyklos 2B klasės mokinių darbai. Konkursui jie pateikė papildomo ugdymo pamokų metų sukurtus rašinėlius apie savo artimiausius žmones, su kuriais stengiasi kuo geriau pažinti Lietuvą.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: