Youtube.com archyvo nuotr.

Mums šiandien tarsi daug ką leidžia, provokuoja kaip su tuo vakar ir šiandien rodytu spektakliu, Kristaus atvaizdu, bet tai yra toks primityvus ženklas.

Gali ir kunigai kai kurie teigiamai rašyti, įvardinti, kad ten viskas gerai, man tai yra primityvus ženklas. Primityvus tas autorius arba režisierius, kuris naudoja.

Juk žiūrėkit – gatvės ženklas,  nepatinka Lietuva kam nors, na ką, gatvės ženklas koks parodyti? Sudeginkim vėliavą! Kitas ženklas – nepatinka sako Lietuva, homofobiškas kraštas. Nupaišykim du piderastus, du gėjus. Gėjais negalima vadinti. Reikia tikru pavadinimu vadinti “paiderastos”. Ištikrųjų, ar jūs žinote tai?

Aš vienoje konferencijoje taip išsišokau, Marijampolėje. Jų ten sėdėjo. Jau matėsi. Ir aš sakau… Aš tada jiems jiems sakau: “Mažulėliai, jeigu gėjus tai jis yra linksmutis  (aš truputį perlenkiau lazdą), na durnelis  toks, kvailelis. Tai kaip tuos žmones galime vadinti gėjais, linksmučiais, durneliais? Tai yra negražu, tai nepadoru. Reikia vadinti tikru vardu, o tikras vardas yra “paider” + “eros”.”

“Paider”, žinome, yra “vaikas”, “jaunuolis”, ir tas buvo senojoje, klasikinėje Graikijoje. Paiderastas tai reiškia agape filios ir eros, t.y. fizinė, kūniška meilė (tai yra normalu), tai jaunuolių meilė – paiderastus.  Tie du žmonės, kurie viens kitą myli, jie yra piderastai ir viskas. Nebijokim to sakyti, jie nėra gėjai, linksmučiai, kvaileliai. Taigi nupaišai, kad Lietuva yra homofobiškas kraštas, nupaišai  du besibučiuojančius piderastus ir tada į juos mėtai pomidorus, taip išreikšdamas Lietuvoje esančią homofobiją.  Juk taip yra primityvu!

Ir dabar tas autorius, kuris švenčiausią Viešpaties Jėzaus ikoną, prieš kurią tūkstančiai žmonių meldėsi, atėjo motinos melstis už savo vaikus ir visa kita, jis primityviai naudodamas kas yra mums brangu, nors ir labai gerą dalyką norėdamas parodyti (jeigu žiūrėti į kitus autorius). Šiandien, dvasiniu būdu, realiai, Kristaus atvaizdas yra apmėtomas!

Gerb. Brolio Astijaus Kungio pamokslas sakytas krikščioniškame renginyje Kaune.

Kaunas, 2012 10 07

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: