Organizatorių archyvo nuotr,

Verslo duomenų analizė apima veiklą, padedančią vadovams padaryti strateginius sprendimus, pasiekti svarbiausių tikslų ir išspręsti sudėtingas problemas ir pateikti naudingiausią informaciją, atitinkančią vadovų poreikius. Informacija gali būti apie esamos situacijos priežastis, labiausiai tikėtinas tendencijas ir ką dėl to reikėtų daryti.

Veikla gali apimti galimų strategijų ir sprendimų nustatymą, ir patikrinimą, ir išbandant palankiausių sprendimų pagrįstumą. Analizė pagrįsta, kiek įmanoma, yra aktuali, tiksli ir patikima informacija, dažnai apimanti interaktyvi ir automatizuota statistinė analizė – arba duomenų analizė. Ši analizė versle dažnai vadinama verslo analitika.

Verslo procesai dažnai skirstomi į tris pagrindinius lygius, įskaitant valdymą ir veiklą. Valdymas paprastai yra direktorių valdybos vaidmuo, korporacijų atveju. Valdybos nariai užtikrina aiškų tikslą ir aukščiausio lygio korporacijos prioritetus. Valdymas yra vadovų kompetencija ir vadovai, kurie užtikrina efektyviausias priemones, siekia tikslų ir sprendžia prioritetus.

Organizacijos paprastai turi bendrą pasikartojantį procesą, kuris suteikia struktūrą, tvarkingumas ir organizacijos veiklos supratimas. Organizacijos verslo procesas daro didelę įtaką verslo duomenų fokusavimui ir analizei.

Duomenų analizė leidžia įmonėms sužinoti, kas joms tinka ir ką reikia tobulinti, kad augtų.

Norėdami pagerinti duomenų analizę, atlikite šiuos duomenų analizės veiksmus: apibrėžkite savo tikslus, nuspręskite, kaip matuoti tikslus, surinkite duomenis, analizuokite duomenis, vizualizuokite ir interpretuokite rezultatus.

Įmonės jau seniai naudojasi kiekybiniais duomenimis, tačiau iš kokybinių duomenų galite gauti daug daugiau įžvalgų. Nors jums reikės skirti daugiau laiko rengiant tokio tipo duomenis, kokybinių duomenų analizės veiksmai yra tokie patys. Be to, pati analizė yra lengvesnė, greitesnė ir tikslesnė dėl teksto analizės įrankių. Derindamos tiek kiekybinę, tiek kokybinę duomenų analizę, įmonės gali pastebėti tendencijas ir iš tikrųjų pradėti klausytis savo klientų balso.

Naudokite kasdienius įrankius, pvz., „Excel“, kad analizuotumėte duomenis ir suprastumėte, kas vyksta. Tiesa, gali būti sunku rūšiuoti didelius duomenų kiekius, ypač jei neturite laiko ir išteklių. Tačiau naudodami tinkamus įrankius ir procesus galite greitai pradėti naudoti savo duomenis ir įvesdami rankiniu būdu. Naudodami duomenų analizės metodus galite įgyti vertingų įžvalgų, kurios padės priimti bendrą sprendimą ir padės geriau suprasti klientų poreikius.

Užsakymo Nr. KMC220037

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: