Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Marilyn Monroe (Merilin Monro) ir po mirties reklamuoja prabangius kvepalus “Chanel No. 5”.

Ekrano legenda, kuri, kaip žinia, šiuos kvepalus vadino savo mėgstamiausiais, vadovavimą jų reklamai perima po tokių šio prekės ženklo ambasadorių kaip Carole Bouquet (Karol Bukė), Nicole Kidman (Nikol Kidman) ir Bradas Pittas (Bradas Pitas), kuris pasirodė naujausiojoje “No. 5” reklamos kampanijoje.

Dabar estafetę iš B.Pitto perima M.Monroe – “Chanel” bosai parengė naują reklamą su anksčiau neskelbtomis aktorės nuotraukomis ir negirdėtu garso įrašu, kuriame ji aiškina savo garsiąją frazę apie tai, kad lovoje nevilki nieko, tik lašelį “Chanel No. 5”.

Filmuke “Marilyn and No. 5” ji sako: “Jie uždavinėja tau tokius klausimus kaip … “Ką vilkite lovoje? Pižamos viršutinę dalį?” … “Kokius nors naktinius?” Tad aš pasakiau “Chanel No. 5″, nes tai – tiesa!”

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: