© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Vertinant pagal pasiekiamą auditoriją, šie ir praėję metai buvo geresni LNK grupės kanalams, o matuojant pagal pajamas ir rodytos reklamos kiekius, sėkmingesnė yra TV3 kanalų grupė. Artėjantis naujasis TV sezonas pažers pokyčių: dėl reklamos draudimo per LRT augs reklamos kainos televizijoje, daugiau pajamų gali sulaukti mažieji TV kanalai ir kita žiniasklaida, rašo “Verslo žinios”.

Nors visa LNK grupė pernai pasiekė didesnę auditoriją nei konkurentai, pagrindinio grupės kanalo – LNK auditorija nuo šių metų pradžios per 8 šių metų mėnesius kiek sumažėjo, tuo tarpu TV3 – šiek tiek ūgtelėjo, rodo “TNS LT” duomenys.

Pagal rodytą reklamą, kuri sudaro pagrindinę dalį transliuotojų apyvartos, į lyderes 2013 metais išsiveržė TV3 grupė. Pernai grupės kanalai transliavo 38 proc. daugiau reklamos nei 2012 metais, arba 42 proc. visos televizijos reklamos. LNK grupės kanalai – 15 proc. daugiau (atitinkamai 38,5 proc.).

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: