Vaizdo įrašų portalas “YouTube” prieš televiziją?
Interneto milžinė “Google”, kuriai priklauso šis portalas, teigia kad toks mūšis, jeigu kada nors ir vyko, jau baigėsi.
Per trečiadienio vakarą surengtą tviskantį pristatymą reklamos užsakovams “Google” vadovas Ericas Schmidtas (Erikas Šmitas) atsisakė prognozuoti, ar vaizdo transliacijos internetu išstums televiziją. Jis pareiškė: “Tai jau įvyko.”
Pasak E.Schmidto, “ateitis yra dabar”, kai “YouTube” neseniai pasiekė svarbią ribą – milijardą unikalių lankytojų kiekvieną mėnesį.
Tačiau “Google” vadovas, atsižvelgdamas į trečiojo pasaulio šalių potencialą, pridūrė, kad šis skaičius dar negali būti laikomas dideliu – “palaukit, kol pasieksime 6-7 milijardus”.
Prieš metus “YouTube” atrodė nusiteikęs atnaujinti televiziją, finansuodamas daugiau nei 100 garsių žiniasklaidos organizacijų ir Holivudo garsenybių kanalų atsidarymą.
Tačiau ši iniciatyva liko nepaminėta per trečiadienį surengtą pristatymą, kuris vyko Manhatano Žemutinio Ist Saido krantinėje per renginių savaitę “NewFronts” – skaitmeninės žiniasklaidos laidų pristatymo ir reklamos pardavimo akcijų programą, panašią į tradiciškai rengiamą televizijos.
Nors tas renginys vyko pagal televizijos sukurtą formatą, “YouTube” juo pasinaudojo, kad prisistatytų esantis visiškai kitokia terpė.
“Tai nėra pamaina kažkam, ką pažįstame, – aiškino E.Schmidtas. – Tai naujas dalykas, apie kurį turime galvoti, programuoti, rūpintis ir kurti naujas platformas.”
Šiame pristatyme dalyvavo reperiai Snoopas Doggas (Snupas Dogas) ir Macklemore’as (Maklemoras), taip pat svarbios “YouTube” asmenybės, tokios kaip Felicia Day (Felisija Dei). “YouTube” sutelkė dėmesį į portalo pasaulinę aprėptį, visuomenės įsitraukimą kuriant jo turinį ir milžinišką auditoriją.