Didžiulis pirkėjų, norinčių įsigyti bilietus į Lietuvoje vyksiantį 2011 m. Europos vyrų krepšinio čempionatą, srautas trikdo bilietų pardavimo sistemos veiklą. Dėl apkrovos „Tiketos“ interneto svetainė ir bilietų pardavimo sistema šiuo metu veikia lėčiau, o pirkėjai, kurių užsakymų nespėjama priimti tą pačią akimirką, yra statomi į virtualią eilę.
„Per minutę „Tiketos“ sistema gali parduoti 1000 bilietų, tačiau pirmąją išankstinės prekybos valandą sulaukėme keliasdešimt kartų daugiau užklausų. Per pirmąją prekybos valandą buvo užfiksuota daugiau nei 2 milijonai kreipimųsi į sistemą, todėl jos veikimas sulėtėjo“, – sako „Tiketos“ vadovas Andrius Žiauberis.
„Per pirmąją valandą, net ir lėčiau veikiant sistemai, buvo parduota apie 80 proc. bilietų į Panevėžyje vyksiančias Lietuvos rinktinės rungtynes, į Vilniaus etapo rungtynes, kuriose žais Lietuvos komanda, išparduoti visi bilietai – vadinasi, lietuviai tiki savo komanda“, – sakė A.Žiauberis.
Bilietų pardavimo sistema patiria itin didelį spaudimą, nes išankstinės prekybos metu įsigyti bilietus į Europos vyrų krepšinio čempionatą bando ne tik „EuroBasket 2011 Fan Club“ nariai, bet ir jais neesantys asmenys.
„Norime dar kartą priminti žmonėms, kad viešoji prekyba bilietais, kai įsigyti juos galės visi norintys, prasidės kovo 17 d,., ketvirtadienį, 10 val. ryto, o išankstinė prekyba yra skirta didžiausiems krepšinio aistruoliams, užsiregistravusiems fanų klube“, – sako A.Žiauberis.
Siekiant sklandžiai aptarnauti prognozuojamą milžinišką pirkėjų srautą, „Tiketa“ kartu su savo partneriais ženkliai padidino IT sistemos resursus. „Baltic Data Center“ skyrė papildomus duomenų centrų išteklius, o telekomunikacijų bendrovė TEO – padidino sistemos veikimui būtino interneto spartą.