Į vartotojų rūpesčių sąrašą įsisukusi karo baimė šiemet metų pradžioje gerokai ūgtelėjo, tačiau pirkimo įpročiams šis rūpestis didelės įtakos dar nedaro, rodo “Verslo žinioms” pateikti rinkos tyrimų bendrovės “Nielsen” duomenys. Vartotojai didesniu rūpesčiu nei galima karo grėsmė vartotojai laiko tik sveikatą ir vaikų išsilavinimą.
“Nielsen” komercijos vadovė Baltijos šalims Inga Ilkytė sakė, kad rūpestis dėl karo iš tiesų pastebimai ūgtelėjo, tačiau augimo tendencija nėra nuosekli. Šis rūpestis vartotojams aktualus priklausomai nuo to, kokios naujienos labiausiai plinta viešojoje erdvėje.
Rūpestis dėl karo “Nielsen” indekse pradėjo augti 2014 metų pradžioje, iškart po įvykių Ukrainoje. Šių metų pirmą ketvirtį nerimas dėl karo jau buvo svarbesnis už daugelį kitų rūpesčių, tokių kaip maisto kainos, komunaliniai mokesčiai, sveikas gyvenimo ir darbo balansas ar net darbo vietos saugumas.