© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Trūksta aiškumo, iš kokių lėšų 2015 metais bus finansuojama Lietuvos turizmo rinkodara užsienyje. Ūkio ministerija žada panaudoti Europos Sąjungos fondus. Tačiau verslas sako, kad ministerijos planuojamų priemonių efektyviai rinkodarai nepakaks, tad Lietuva, kaip turizmo šalis, gali tapti nematoma pasaulyje, ketvirtadienį rašo “Verslo žinios”.

“Jau ir taip Lietuva turizmo rinkodarai skirdavo per mažai lėšų. Estai tam išleidžia net 10 kartų daugiau. Dabar, kai pasikeitė geopolitinė padėtis, sumažėjo rusų turistų, turėtume reklamuoti Lietuvą dar aktyviau ir efektyviau”, – teigė Druskininkų “SPA Vilnius” generalinis direktorius Valdas Trinkūnas.

Ūkio ministerijos Turizmo politikos skyriaus vedėja Laura Čepukaitė ramina, kad Valstybinis turizmo departamentas dar nėra panaudojęs daugiau nei 2,5 mln. eurų ankstesnio laikotarpio ES paramos. Šios lėšos bus naudojamos elektroninės rinkodaros, dalyvavimo turizmo parodose ir renginiuose, atstovavimo užsienio rinkose ir kitiems projektams įgyvendinti. Anot jos, nuo trečiojo ketvirčio dalis turizmo rinkodaros projektų jau bus vykdomi naujo – 2014-2020 metų – laikotarpio ES paramos ir valstybės biudžeto lėšomis, tačiau konkrečios sumos dar neaiškios.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: