(c) Stock.xchng archyvo nuotr.

2010 m. vasario 10 d. 11 val. Kauno miesto savivaldybės didžiojoje salėje įvyks svarbus miesto eismo saugumui užtikrinti reikalingas eismo saugumo komisijos posėdis. Atsižvelgiant į tai, jog bus nagrinėjami ypač aktualūs klausimai, pateikiame visą eismo saugumo komisijos posėdžio darbotvarkę.

1. Dėl pėsčiųjų perėjų. Atlikus 2009 m. avaringumo analizę pėsčiųjų perėjose siūloma:
– Tvirtovės al. 35 (Technikos kolegija). 4 auto įvykiai. Pėsčiųjų perėja įrengta per 6 eismo juostas, įrengti padidinto atspindžio ženklai. Siūloma pagal finansines galimybes įrengti pėsčiųjų saugumo salelę, įgyvendinant investicinį projektą „Šiuolaikinė integruota Kauno miesto eismo valdymo sistema“, ši perėja numatoma šviesoforinė.
– Sukilėlių pr. 86A (prie PC „Topolis“). 4 auto įvykiai. Pėsčiųjų perėja įrengta per 4 eismo juostas. Siūloma pagal finansines galimybes įrengti pėsčiųjų saugumo salelę, padidinto atspindžio kelio ženklus.
– Kovo 11-osios g. 45A. 4 auto įvykiai. Pėsčiųjų perėja įrengta per 4 eismo juostas. Siūloma ties perėja pašalinti 2 medžius, pėsčiųjų perėjos ženklus pakeisti į didesnio atspindžio kelio ženklus bei įrengti papildomą pėsčiųjų perėjos apšvietimą.
– Taikos pr. 46. 4 auto įvykiai. Siūloma naikinti pėsčiųjų perėją ties Taikos pr. 48 ir koreguoti investicinį projektą „Šiuolaikinė integruota Kauno miesto eismo valdymo sistema“, reguliuojamą pėsčiųjų perėją įrenginėjant ties Taikos pr. 46, o ne ties Taikos pr. 40.
– K. Baršausko g. ties prekybos centru „Molas“. 6 auto įvykiai. Siūloma vietoje dviejų pėsčiųjų perėjų per K. Baršausko g. (ties Pašilės g. ir ties A. ir J. Gravrovgkų g.) įrengti naują pėsčiųjų perėją per K. Baršausko g. ties PC „Molas“ (tarp Pašilės g. ir A. ir J. Gravrovgkų g.). Vykdant investicinį projektą „Šiuolaikinė integruota Kauno miesto eismo valdymo sistema“ ši perėja numatoma šviesoforinė. Kitą šviesoforinę perėją numatyti ties S. Šalkausko g. vietoj A. ir J. Gravrovgkų g. ir K. Baršausko šviesoforinės sankryžos (Transporto ir eismo organizavimo skyrius).

2. Investiciniame projekte „Šiuolaikinė integruota Kauno miesto eismo valdymo sistema“, numatyta rekonstruoti Karaliaus Mindaugo pr. – I. Kanto g. sankryžos šviesoforinę įrangą. Karaliaus Mindaugo pr. tarp I. Kanto ir Birštono gatvių apsisuka piko metu 250-300 autom./h, dieną apie 200 autom./h. (Transporto ir eismo organizavimo skyrius).

3. Kauno miesto savivaldybės administracijos Miesto plėtros departamento Kultūros paveldo skyriaus prašymas įrengti kelio ženklą Nr. 531 „Rezervuota stovėjimo vieta“ M. Valančiaus g. prie Rotušės a. 29 esančio pastato, kuriame yra Kultūros paveldo skyrius (Transporto ir eismo organizavimo skyrius).

4. Jolantos Rulienės prašymas leisti parkuoti 6 automobilių stovėjimo vietas prie pastato V. Putvinskio g. 15. (Transporto ir eismo organizavimo skyrius).

5. Dalios Budrevičienės prašymas M. Daukšos g. ir Vilniaus g. sankryžoje įrengti nepravažiuojamus užtvarus (Transporto ir eismo organizavimo skyrius).

6. VĮ „S. Dariaus ir S. Girėno aerodromas“ direktoriaus prašymas įrengti kelio ženklą Nr. 303 „Motorinio transporto eismas draudžiamas“ prie įvažiavimo į S. Dariaus ir S. Girėno aerodromą iš Europos pr. (Transporto ir eismo organizavimo skyrius).

7. Rimanto Miliausko prašymas apriboti transporto priemonių greitį atkarpoje nuo Tilžės g. namo Nr. 1 iki Tilžės g. ir Kėdainių g. sankryžos, kadangi šioje atkarpoje labai intensyvus transporto eismas, dėl to sunku pereiti gatvę (Transporto ir eismo organizavimo skyrius).

8. AB „Autrolis“ prašymas dėl informacinių kelio ženklų, nurodančių kryptį į Aleksoto funikulierių, įrengimo (Eismo priežiūros tarnyba)..

9. Aleksoto rytinės dalies prie Svirbygalos g. privačių gyvenamųjų namų pakartotinis gyventojų prašymas įrengti kelio ženklą Nr. 303 „Motorinio transporto eismas draudžiamas“ (Transporto ir eismo organizavimo skyrius).

Ši informacija yra portalo KaunoZinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į KaunoZinios.lt. Parašykite mums adresu info@kaunozinios.lt

 
Naujienos iš interneto

Sponsored video

Taip pat skaitykite: