Pexels.com archyvo nuotr.

Pradėjus naują verslą ir susikūrus internetinę svetainę, dažnai tikimasi, kad ši svetainė veiks kaip reklama ir pritrauks klientų. Tačiau net ir įvedus savo įmonės pavadinimą į paiešką, dažnai nustembama, kai pirmoje vietoje pamatome ne savo internetinės svetainė nuorodą. O įvedus į paiešką mūsų teikiamų paslaugų ar prekių pavadinimą, situacija būna dar prastesnė.

Paieškos sistema yra sudėtingas “organizmas”, kur kiekviena nauja svetainė turi būti nuskaityta ir indeksuota. Kai mūsų internetinė svetainė įtraukta į paieškos sistemos sąrašą, įvedus tam tikras frazes (raktažodžius), rezultatuose galime rasti ir savo internetinę svetainę.

Kurioje vietoje paieškos rezultatuose bus rodoma internetinė svetainė priklauso nuo daugybės faktorių: internetinės svetainės turinys, programinio kodo kokybę, techninės charakteristikos, kaip greitis ir saugumas, atgalinių nuorodų kiekis ir kokybė, nukreipiančių į mūsų internetinę svetainę ir daug kitų.

Naujai sukurtos internetinės svetainės paieškos rezultatų pozicijos dažniausiai yra nuviliančios. Ir net ir ilgą laiką egzistuojanti internetinė svetainė, su kuria nėra dirbama, gerų rezultatų nepasieks.

Taigi, norint būti matomiems paieškos rezultatuose, teks dirbti su savo internetine svetaine ir atlikti SEO optimizavimą, tai yra tobulinti savo internetinę svetainę, kad paieškos sistemoms ją būtų lengva nuskaityti, o lankytojams būtų patogu naudotis ir rasti ieškomą informaciją. Taip pat teks ją, populiarinti ir reklamuoti, kad sulauktumėte populiarumo ir pripažinimo iš “Google”. Kiek darbo, pastangų ir laiko teks įdėti, norint tam tikrų rezultatų, priklauso ne tik nuo jūsų, bet ir nuo jūsų konkurentų dirbančių šioje srityje.

Domėtis visomis SEO vingrybėmis ir niuansais, gali užimti labai daug laiko, o neturint programavimo įgūdžių ne visus darbus galėsite atlikti patys. Nežinant, galima priimti prastus sprendimus, atlikti darbus ne pagal gerąsias praktikas ir vėliau sulaukti nuobaudų iš “Google”. Todėl siekiant aukštų pozicijų paieškos rezultatuose, verta pagalvoti apie SEO specialisto pasamdymą, kuris atliks internetinės svetainės SEO auditą, pateiks rekomenduojamų darbų sąrašą ir atliks internetinės svetainės SEO optimizavimą.

SEO paslaugų kaina

SEO paslaugų kainą įtakoja daug faktorių: turima internetinė svetainė, rinkos konkurencingumas ir kiti. Skirtingi SEO specialistai ar agentūros taiko skirtingus kainodaros tipus. Ko gero skaidriausias ir aiškiausias yra, kai iš pradžių atliekamas SEO auditas ir tuomet paruošiamas pasiūlymas su konkrečiais darbais. Fiksuoti įkainiai neatrodo labai sąžininga, nes visų svetainės yra skirtingos ir reikalauja skirtingų darbų.

Beveik visi verslų savininkai nori būti pastebėti internete, tačiau tai nėra taip paprasta. Neužtenka vien susikurti internetinę svetainę ir tikėtis lankytojų antplūdžio. Teks įdėti nemažai darbo ir pastangų siekiant užimti aukštas pozicijas paieškos rezultatuose. Tačiau stengtis yra verta ir dažniausiai atlyginta būna su kaupu.

Užsakymo Nr. KMC200009

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: