Socialinio tinklo „Twitter“ nustatyta 140 ženklų riba vienai žinutei jau seniai kelia nepasitenkinimą iškalbingiausiems vartotojams, priverstiems ieškoti išeičių.
Kaip nurodo technologijų naujienų portalas „re/code“, dabar ši bendrovė gali pasiūlyti sprendinį: jau nuo kovo suteikti galimybę skelbti iki 10 tūkst. ženklų ilgio žinutes.
„Re/code“ antradienį pranešė, kad „Twitter“ tyrė galimybę leisti vartotojams pasakyti daugiau, nors 10 metų galiojo apribojimas, kad žinutė negali būti ilgesnė negu 140 ženklų.
Ta riba buvo pagrįsta tuomečiais programinės įrangos pajėgumais. Nors daugeliui šis suvaržymas nepatiko, internetą užplūdo daugybė itin koncentruoto turinio komentarų.
Dabar daugiau negu 300 mln. reguliarių „Twitter“ vartotojų kiekvieną dieną paskelbia šimtus milijonų žinučių – žiniasklaidos pranešimų, asmeninių pastabų, reklamų, komentarų politinėse diskusijose, nuotraukų ir vaizdo įrašų. Vis dėlto dažniausi – šmaikštūs satyriniai arba mažai reikšmingi komentarai.
Pasak „re/code“, bendrovė jau dabar leidžia skelbti iki 10 tūkst. ženklų ilgio žinutes per komercinę platformą „Direct Messages“, todėl technologijų slenkstis jau yra peržengtas.
Bendrovė tikrina savo programėlės versiją, kuri iš pradžių rodys tik 140 žinutės ženklų, bet skaitytojas galės atsidaryti ilgesnį tekstą, jį spragtelėjęs.
Tokiu būdu siekiama išplėsti „Twitter“ vartotojų ratą ir gauti papildomų pajamų iš reklamos bei kitokių šaltinių.
Pirmuosius tris praeitų metų ketvirčius „Twitter“ išleisdavo daugiau negu uždirbdavo. Spalį bendrovė paskelbė per 3-ąjį ketvirtį patyrusi 132 mln. dolerių nuostolių, o reguliarių šios paslaugos vartotojų skaičiaus metinis padidėjimas buvo nuviliantis – tik 11 proc. (iki 320 milijonų).
Pats „Twitter“ antradienį pasirodžiusio pranešimo nekomentavo, bet vartotojai ne itin entuziastingai atsiliepė apie tikėtiną naują sistemą.
„140 ženklų TOLI GRAŽU nepakanka išreikšti mano pasipiktinimui, kad „Twitter“ didina ženklų apribojimą iki 10 000“, – rašė Brianas Phillipsas (Brajenas Filipsas), kurio žinutė anglų kalba buvo 111 ženklų ilgio.
„Twitter“ uoliai stengiasi prigriebti 300 mln. tų atkaklių žmonių, kurie dar nepradėjo jo nekęsti“, – šaipėsi Rusty Fosteris (Rastis Fosteris), kurio originali žinutė sutilpo į 87 ženklus.
Investuotojams ši idėja taip pat neatrodė nuostabi: pasirodžius tam pranešimui „Twitter“ akcijos atpigo 2,5 proc. iki 21,99 dolerio.