© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Nekokybiškos prekės ir nesklandus prekių pristatymas – su tokiomis problemomis elektroninėje prekyboje vartotojai susiduria dažniausiai, todo apklausa, penktadienį rašo “Verslo žinios”.

Apklausa rodo, kad daugiau nei 40 proc. pirkėjų internete teigia apsiperkant susidūrę su problemomis, o tarp tų pirkėjų, kurie į tokias parduotuves užsuka gana dažnai, bent kartą per mėnesį, nesklandumų patyrusių yra dar daugiau – 58 proc.

Problemomis dažniausiai įvardina tai, kad yra gavę nekokybiškų, neatitinkančių aprašymo prekių (30 proc.), panašiai tiek – 29 proc. teigė patyrę prekių pristatymo problemų, po 19 proc. teigė, kad yra gavę ne tą prekę, kurią užsakė, arba įsigyta prekė iš viso nebuvo pristatyta.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: