Pexels.com archyvo nuotr.

Dažniausiai vairuotojams tiek Lietuvoje, tiek užsienio šalyse yra siūlomi keleivių, prekių ir siuntų gabenimo darbai. Norintiems rasti gerą darbą vairuotojams, tai padaryti yra lengva, jei susisiekia su kuria nors iš patikimų įdarbinimo agentūrų. Viena iš tokių yra agentūra lorem.ltčia sau viliojančių darbo pasiūlymų įvairių kategorijų vairuotojai.

Kokių transporto priemonių vairuotojai yra laukiami užsienio šalyse?

Nors užsienyje yra reikalingi įvairių transporto priemonių vairuotojai, vis dėlto patys populiariausi yra tie, kurie gali vežti krovinius tolimais reisais. Daugumoje tenykščių įmonių pageidaujama, kad vairuotojas turėtų bent vienerių metų darbo patirtį, vairuojant C ir CE kategorijų transporto priemones.

Taip pat dažnai ieškoma vairuotojų, kurie gali gabenti krovinius, paženklintus ADR ženklu. Tiesa, pasitaiko ir atvejų, kai susitarus su darbdaviu, yra įmanomi reikiami apmokymai. Be to, visų transporto priemonių vairuotojams užsienio šalyse siūlomas darbas yra patikimas ir garantuojantis gerą uždarbį. O daugiausiai darbo pasiūlymų sulaukiama iš Vokietijos.

Kokias garantijas vairuotojams suteikia agentūra lorem.lt?

Ši agentūra savo svetainėje pateikia darbo pasiūlymus vilkikų vairuotojams ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Užsienyje reikalingi vairuotojai galintys važiuoti tolimais atstumais. Yra variantų, kur jie gali dirbti ir po vieną, ir po du.

Kadangi įdarbinimo agentūra yra įsikūrusi Lietuvoje, tai ir užsienyje įsidarbinę vairuotojai jos globojami gaus visas mūsų šalyje galiojančias socialines garantijas. Bet kurioje kitoje ES šalyje dirbantys vilkikų vairuotojai gauna geros būklės mašinas, gali rinktis jiems patogiausią darbo ir poilsio grafiką.

Kokios yra siūlomos darbo sąlygos tolimųjų reisų vairuotojams?

Užsienio šalyse, tame tarpe ir Vokietijoje, įsidarbinę tolimųjų reisų vairuotojai, per dieną gali vairuoti ne daugiau kaip devynias valandas, o per dvi vairavimo savaites neturi viršyti devyniasdešimties valandų vairavimo trukmės ribos. Kaip jau nuo seno yra nusistovėję, tolimųjų reisų vairuotojų darbas vyksta nustatytomis kadencijomis.

Kitaip tariant, atidirbus numatytą kelių savaičių laikotarpį, po to yra suteikiamas sutartinės trukmės poilsis, kurį galima naudoti arba grįžimui namo į Lietuvą, arba pakeliauti po įdomesnes Europos vietas.

Partnerio turinys

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: