“Ikea” atėjimas į Lietuvos rinką nerimą turėtų kelti konkurentams.
Rinkodaros strategijos specialistas Linas Šimonis teigiamai vertina šių parduotuvių atėjimą į Lietuvą ir tikisi, jog “Ikea” privers nemažą dalį šalies baldų gamintojų ir pardavėjų bankrutuoti, rašo portalas lrytas.lt.
“Verslo žinių” kalbinti prekybininkai sutinka, kad naujas žaidėjas rinkos senbuvius tiesiogiai ar ne jau privertė pasitempti:”Domus galerija” kur kas aktyviau pradėjo orientuotis į brangesnį baldų segmentą, iš “Akropolio” iškraustyti baldų prekybininkai neišsibarstė ir susibūrė kitame prekybos centre “BIG”, tinklas “Berry” (anksčiau buvo “SBA idėjos namams”) šiemet atnaujino tiek prekės ženklą, tiek ir asortimentą.
Vietiniai prekybininkai atkerta esantys neprastesni ir taip pat turintys ką pasiūlyti. “Labiausiai tai (“Ikea”atėjimas į Lietuvą – BNS) atsilieps korpusinių baldų, lentynų, komodų gamintojams, tiksliau, pardavėjams, įvežantiems šias prekes. Minkštųjų baldų segmente pigesnių baldų pirkėjų bus, bet jei baldas su miegamąja dalimi, natūralia oda, jo kaina IKEA jau nenormaliai aukšta”, -žemų kainų mitu ir įtaka abejoja bendrovių “Siguldos baldai” ir “Baltic baldų centro” vadovė Dalia Markevičienė.