ISM konferencijoje - ekspertė iš
(c) Stock.xchng archyvo nuotr.

Spalio 20-21 d. Kaune vyks kasmetinė ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija. Šių metų tema, kurią padiktavo mokslininkai ir verslo atstovai – klientų įtaka verslo pokyčiams.

Šioje konferencijoje pranešimą skaitys pirmą kartą į Lietuvą atvykstanti kompanijos „Yahoo! Research“ tyrimų direktorė Janet George.

Ji dalinsis įžvalgomis, kaip galima nustebinti klientus naujais produktais ir spendimais ir kaip tam pritaikyti mokslinius tyrimus.

Apie darbuotojų įsitraukimo svarbą kalbės kitas svečias iš JAV – organizacinės psichologijos mokslų daktaras prof. Philip Benson.

Pirmoji konferencijos diena bus skirta praktikams, antroji – tyrėjams. Universiteto rektoriaus dr. Nerijaus Pačėsos teigimu, konferencijos tema sulaukė ypač didelio tyrėjų iš įvairių šalių susidomėjimo – ISM komisijos atrankai pateiktos net 46 galimų pranešimų temos. Savo pranešimus pristatyti panoro tyrėjai iš 10 šalių: Baltijos šalių, Didžiosios Britanijos, JAV, Rusijos ir kitų.

ISM šiemet, priešingai nei ankstesniais metais, pasiūlyti konferencijos paralelinių sesijų temas paprašė verslo atstovų.

Problematiškiausiomis ir aktualiausiomis verslui temomis pasirodė esančios inovacijų, verslo modelių, klientų lojalumo ir vertės kūrimo bei verslo vystymo – apie tai tyrėjai ir pristatys savo pranešimus.

„Dalį mokslinių straipsnių tyrėjai rengė tiesiogiai bendraudami su įmonėmis ir tirdami konkrečias jų problemas. Išvados rodo, kad klientų poreikiai yra svarbiausias pokyčių motyvas, skatinantis įmones kurti inovacijas ir tobulinti veiklą. O moksliniai tyrimai, suteikdami verslui žinių ir įrankių, gali stipriai prisidėti prie šio proceso“, – komentuoja dr. N. Pačėsa.

ISM universitete tarptautinės mokslinės konferencijos rengiamos tradiciškai kiekvieną rudenį. Į jas pasidalinti naujausių tyrimų rezultatais, pasiklausyti vadybos ekspertų pranešimų atvyksta tyrėjai, doktorantai ir verslo atstovai iš įvairių pasaulio šalių.

Registruotis į konferenciją galima iki rugsėjo 30 d. internete: www.ism.lt/customerforce.

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto informacija

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: