(c) Stock.xchng archyvo nuotr.

Lapkričio 8 – 11 d. Londone vyko antroji pagal dydį pasaulinė turizmo ir verslo paroda „World Travel Market‘10″ (WTM). Šioje parodoje savo turizmo galimybes pristatė ir Kaunas. Renginyje dalyvavo apie 50 tūkstančių atstovų iš 5 tūkstančių didžiausių pasaulio turizmo organizacijų ir kompanijų, atstovaujančių per 200 regionų ir šalių, paroda sulaukė apie 25 tūkstančių lankytojų.

Kauno miestas domino tiesiogines jungtis oro transportu turinčius miestus ir jų kelionių operatorius, planuojančius pagrindinius maršrutus Lietuvoje ir Baltijos šalyse per Kauno miestą.

Tarp britų populiarios savaitgalio ir verslo kelionės, tad Didžioji Britanija yra viena iš svarbiausių ir perspektyviausių turizmo rinkų. Šiuo metu Didžiosios Britanijos turistai patenka į trejetuką šalių, iš kurių dažniausiai atvykstama į Kauną. Britai yra ir vieni išlaidžiausių turistų. Jaunimas iš Didžiosios Britanijos stebisi Kauno europietiškumu, malonia svetingų kauniečių kuriama atmosfera, puikia architektūra ir gamtos artumu.

Parodos metu buvo pristatyti naujausi ir aktualiausi turistams skirti leidiniai: miesto gidas „Kaunas in 3 days. 3 itineraries”, „Kaunas tourist card”, „Host your conference in Kaunas”, viešbučių lankstinukus, brošiūros apie kultūrines, poilsio ir laisvalaikio galimybes Kauno mieste.

Parodoje vyko susitikimai su žurnalistais, rašančiais apie Lietuvą ir Kauną, taip pat tarptautinių turizmo asociacijų, agentūrų, organizuojančių keliones, atstovais.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: