(c) Organizatorių archyvo nuotr.

Gegužės 15 dieną 12 valandą prie Kauno rotušes buvo organizuojama „flashmob“ akcija. Enciklopedijose „flashmob“ (angl. flash – blyksnis, mob – minia) apibūdinamos kaip žmonių minios pastangos atkreipti į save dėmesį viešojoje erdvėje. Akcijos vykdomos pagal iš anksto parengtą scenarijų, o tikslai būna įvairūs: tam tikros žinutės perdavimas visuomenei, reklama ar tiesiog noras taip išreikšti save.

„Mūsų akcijos tikslas – geros emocijos, kurios nieko nekainuoja, norime parodyti, kad Kaunas aktyvus miestas ir pramogos jame ne visada mokamos.“ – teigė viena iš akcijos organizatorių Evelina Burneikytė. Tačiau viena iš šios akcijos dalių buvo reklama, kurioje buvo nesunku atpažinti vieno vertimų biurų tinklo prekinį ženklą.

„Prie mūsų akcijos Kaune Rotušės aikštėje prisijungė daugiau kaip 80 dalyvių, kurie dviem minutėms sustingo, tuo atkreipdami dėmesį ir nustebindami aplink esančius praeivius, vairuotojus ir vestuvininkus. Praeivius ir dalyvius linksmino du klounai, kurie mielai fotografavosi su miesto svečiais bei vestuvių dalyviais. Ši akcija parodė, kad kauniečiai moka dalintis geromis emocijomis, kurios nieko nekainuoja. Tikimės, kad ateityje vėl nustebinsime kauniečius ir kartu su jais įpūsime gyvybės į miesto gyvenimą.“ – taip akciją bei jos rezultatus apibūdino organizatoriai.

Padedamas aktyvaus jaunimo, miestas pamažu atsiskleidžia vis šviesesnėmis spalvomis. Pagrindinis miesto valdžios uždavinys – suteikti jaunimui kuo daugiau progų ir galimybių pasireikšti, o kūrybingumo jiems niekada nepritrūks. Tik matydamas įvairių institucijų pastangas bei gaudamas taip reikalingą padrąsinimą, kaunietis galės ramia sąžine pasakyti, jog „Kaunas – mano miestas, kad ir kur bebūčiau“.

Daugiau nuotraukų iš akcijos galima rasti čia.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: