Lietuvos gyventojai atsisėdę prie televizoriaus ekrano dažniausiai žiūri kino filmus, o mėgstamiausi iš jų – veiksmo. Tai paaiškėjo iš skaitmeninės televizijos „Viasat“ užsakymu atliktos reprezentatyvios gyventojų apklausos, kurią atliko rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų kompanija „Spinter tyrimai“.

Dauguma mūsų šalies gyventojų televiziją laiko geriausia namų pramoga. Taip teigė 55% apklaustųjų. Kita populiariausia namų laisvalaikio pramoga – internetas – daugiau nei per pusę retesnė (23%). Dažniausiai namie pramogaudami žiūri televiziją vyresni nei 36 metų Lietuvos gyventojai. Moterys dažniau nei vyrai, nes šie mieliau renkasi internetą. Televizija ypač žiūrima susituokus – šią namų pramogą sutuoktiniai renkasi gerokai dažniau (57%) nei nevedę žmonės (39%).

Lietuvos gyventojai dažniausiai nori per televiziją žiūrėti filmą (69%) arba žinias (59%). Tarp populiariausių televizijos programų taip pat patenka pokalbių laidos (32%) ir sportas bei pramoginiai šou (po 25%). Filmus savo mėgstamiausiu televizijos siūlomu dalyku daugiausia pripažįsta mažesnių miestų ir regionų gyventojai.

„Kadangi Lietuvos gyventojai dažnai pramogauja prieš televizorių ekranus, buvo svarbu sužinoti kokios televizinės pramogos yra mėgstamiausios. Tokias televizijos programas žmonės įsijungia ne kaip foną užsiimant kita veikla, o skiria joms savo dėmesį“, – teigia „Spinter tyrimai“ direktorius Ignas Zokas.

Apklausa atskleidė mūsų šalies gyventojų kino pomėgius. Dauguma televizijos žiūrovų renkasi veiksmo filmus (39%), nedaug mažiau komedijas (37%), detektyvus (35%). Veiksmo filmus dažniausiai renkasi vyrai ir jaunesni nei 25 metų šalies gyventojai. Moterims artimesnės komedijos. Šį kino žanrą taip pat labiau mėgsta ir mažesnių miestų bei kaimo gyventojai. Detektyvus mieliau žiūri solidaus amžiaus vyrai (36-45 m.).

„Tai, kad mūsų šalies gyventojai namie dažniausiai pramogauja žiūrėdami televiziją, reiškia, kad jiems televizijos turinys yra labai svarbus. Lietuvai perėjus prie skaitmeninės televizijos, gyventojai turės daugiau galimybių rinktis televizijos turinį pagal savo pomėgius. Džiaugiamės, kad mes pažįstame Lietuvos gyventojus ir teikiame kokybišką turinį pagal jų poreikius. Tarkime, autoriniu „Viasat“ kino kanalu „TV 1000 Premium“ dažniausiai rodome komedijas (34% visų filmų) ir veiksmo filmus (18%)“, – teigia skaitmeninės televizijos „Viasat“ viešųjų ryšių vadovas Lietuvai Gediminas Galkauskas.

Du trečdaliai Lietuvos gyventojų stebi sporto varžybas per televiziją. Uždirbantys daugiau mieliau renkasi sporto transliacijas nei gaunantys mažesnes pajamas. Aistringiausi sporto transliacijų gerbėjai – jaunesni nei 25 metų amžiaus. Sportą rečiau žiūri moterys, o pusė namų šeimininkių nežiūri sporto visiškai.


Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: