(c) Organizatorių archyvo nuotr.

Minėdama šešerių metų veiklos sukaktį, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įsteigė atstovybę Kaune. Steigiamajame LiMA Kauno skyriaus susirinkime buvo išrinkta 5 narių valdyba: „Gismeteo“ atstovas Lietuvoje Kęstutis Petkevičius, VDU Studijų marketingo tarnybos direktorė Miglė Šontaitė, „Beaufour Ipsen Pharma“ pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovo asistentė Edita Česnavičienė bei KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto Marketingo katedros lektorė Indrė Jucaitytė. LiMA Kauno skyriui vadovaus UAB „Rimonne Baltic“ marketingo vadovė Laura Gajauskaitė.

„Mūsų gretoms nuolat pasipildant nariais iš kitų Lietuvos miestų, LiMA plėtra regionuose yra vienas iš šių metų veiklos prioritetų, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. – Manome, kad tikslinga sudaryti sąlygas regiono marketingo bendruomenėms savarankiškai rengti seminarus bei kitus renginius“. LiMA pirmininko teigimu, Kauno skyrius veiklą pradeda su 40-čia narių, o apskritai šiuo metu yra net 60 LiMA narių, gyvenančių kituose Lietuvos miestuose.

„Sieksime vienyti Kauno regiono marketingo specialistus ir skatinti jų bendradarbiavimą bei patirties sklaidą, didinti mūsų specialybės prestižą“, – apie numatomą veiklą pasakoja LiMA Kauno skyriaus vadovė L. Gajauskaitė.

Planuojama, jog artimiausiu metu LiMA skyriai bus įsteigti Klaipėdoje, Šiauliuose, o vėliau – ir kituose miestuose.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Organizacija vienija fizinius ir juridinius asmenis, dirbančius marketingo srityje ar ja besidominčius. LiMA priklauso daugiau nei 200 įvairiausių verslo sričių marketingo specialistų.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: