© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Pirmąjį šių metų pusmetį reklamos apimtis, palyginti su 2013-ųjų tuo pačiu laikotarpiu, paaugo 35 proc. – reklamos daugėjo televizijoje, radijuje, žurnaluose, vos ne trečdaliu daugiau jos matėme lauko stenduose, o laikraščiuose ir internete kiek sumažėjo, rodo rinkos tyrimų bendrovės TNS LT reklamos monitoringas, rašo “Verslo žinios”.

Pasak dienraščio, daugiau nei pusė reklamos ir žiniasklaidos planavimo agentūrų pernai skaičiavo didesnes pajamas -daugumos jų augimas siekė dviženklį skaičių, tačiau augimu galėjo pasidžiaugti ne visi, nes vieno ar kelių stambesnių klientų praradimas gerokai apkarpė kai kurių agentūrų pajamas – pernai “Omnicom Media Group” rinkos lyderės poziciją užleido žiniasklaidos planavimo agentūrai “Media House”, kurios pajamos pernai, palyginti su 2012-aisiais, ūgtelėjo 16 proc., o “Omnicom Media Group” priešingai – krito 17 proc.

Didžiausią apyvartos šuolį iš reklamos ir žiniasklaidos planuotojų fiksavo tris kartus ūgtelėjusi “Publicum Media”.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: