(c) Įmonės archyvo nuotr.

Sausio 12-ą dieną iškilmingai pašventintas antrasis „McDonald‘s“ restoranas Kaune.

Atrodė, jog Dainavos mikrorajone, tądien paskendusiame lietuje ir murzliame sniege, atsirado nauja galerija. Rinkosi gražūs žmonės, švietė kelnerių padėklai ir padavėjų šypsenos. Personalas, šviežut šviežutėlis, demonstravo neįkyrų paslaugumą ir darbštumą – kaip ir dera oficialiam restorano atidarymui.  Viso aptarnaujančio personalo šypsenas ir gerą nuotaiką sekė  įvairūs „McDonald‘s“ restoranų valdybos nariai, kurių pozityvus nusiteikimas ir džiaugsmas naujo restorano sėkme tarsi visiškai užbraukė seniai, dar 2002 metais sklandžiusias kalbas apie šios kompanijos traukimasi iš Lietuvos rinkos.  Galbūt panašaus pobūdžio „duobės“ ir inspiruoja būsimo renesanso apraiškas, kaip antai – naujo restorano atidarymą.

Naujos mėsainių Mekos atidarymui dirigavo „McDonald‘s“  rinkos vadovė Lietuvai Virginija Girulska,  visų pasveikinti, nukirpti raudonos juostelės ir tiesiog atlikti pareigos atvyko miesto meras Andrius Kupčinskas, o rimtumo, oficialumo ir svorio iš išorės lengvam restorano pastatui suteikė Melo Hili, „McDonald‘s“ restoranų tinklo generalinio direktoriaus Baltijos šalyse, apsilankymas. Žinoma, už atvykimą  minėti svečiai gavo progą pasisakyti. Apie ką buvo kalbama? Visų pirma, apie didžiulį lankytojų skaičių, suplaukusį į užkandinę pirmąją darbo savaitę. Iš spindinčios pelnu statistikos viliamasi tokios pat gražios šio restorano ateities. Puse lūpų prasitarta, kad dabartinis Kauno „McDonald‘ų“ skaičius (du – red. pastaba) ateityje paūgės iki trijų ar daugiau, nes, pasak, kalbėjusiųjų, miestas nemažas, verslus ir perspektyvus  greitojo maisto tinklo plėtimuisi, o intensyvus gyventojų bei spaudos atstovų domėjimasis naujo „McDonald‘o“ atidarymu, rodo augantį tokių restoranų poreikį. Kalboms sukantis apie verslą, plėtrą, maistą ir restorano šaunumą, tyliai iš už kampo išslinko Kauno diksilendo grupė „DixXband“ ir įtvirtino tikrai šventišką nuotaiką. Skrupulingas, atsakingas ir smulkiai apgalvotas vadovų pasiruošimas šiam atidarymui buvo akivaizdus.

Kuo gi ypatingas šis restoranas? Pirmiausia – tema.  Kaip ir dauguma sferų šiame gyvenime, taip ir „McDonald‘s“ restoranai yra paremti temomis bei tipais. Aprašomasis – šeimos restoranas. Tai atsispindi interjere, vidaus įrangoje. Dizainas šviesus, spalvotas, linksmas. Taip ir matai, kaip paniurę, susipykę tėvai restorane pamilsta viens kitą iš naujo, o vaikučiai liaujasi verkę. Iki smulkmenų apgalvotos restorano koncepciją išpildančios detalės: erdvioje patalpoje įrengti sporto ir žaidimų bei gimtadienių šventimo kambariai, pakabintas nedidelis krepšinio lankas, parūpintos kelios specialios kėdės mažiausiems lankytojams, o ratuotiems klientams įrengti keli greito aptarnavimo automatizuoti langeliai. Interjero dizainas neperspaustas, bet kosmopolitiškas ir žvalus, o sporto kambario sienoje įterptas komiksinis „GO!”, greičiausiai,  skatina ne dar vieną vidutinio komplekto ataką, o energiją ir judėjimą.

Pasirodo, kad šis restoranas yra didžiausias „McDrive“ tipo „McDonald‘s“ restoranas Lietuvoje. Jis tikrai nemažas, talpina apie 110 svečių ir, svarbiausia, kompanija į šį „kūdikį“ investavo apie 7 mln. litų. Restorane „įdiegta operatyvaus aptarnavimo sistema, naudojamos naujos maisto technologijos, leidžiančios jo gamybai sunaudoti mažiau riebalų ir greičiau pagaminti produktą.“ Tai faktai, pagrindinių asmenų nuolat akcentuoti renginyje ir išdėstyti informaciniame lape. Kauniečiai garbingai pagerbti kaip greitojo maisto entuziastai. Tai jie įrodė anšlaginiu 10 tūkst. lankytojų pasirodymu per pirmąją restorano darbo savaitę.

Atmetus kai kuriuos tipiškus „MacDonald‘s“ restoranų požymius, nuoširdžiai džiaugtis reikia tuo, kad pastarojo dėka buvo sukurta 40 naujų darbo vietų, kad beveik visi – gražūs, jauni, studentiški veidai. Dar 20 žmonių planuojama priimti ateityje. Tai nemažai ir šį faktą matyti bei girdėti, ko gero, maloniausia.

Rasa Biveinytė

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: