(c) Stock.xchng archyvo nuotr.

2010 metų kovo 1 – birželio 30 d. Kauno apskrities specialiojo ugdymo švietimo įstaigos dalyvauja projekto „Veiklos modelių judesio ir padėties, protinę bei regėjimo negalią turintiems jaunuoliams sukūrimas ir realizavimas Kauno apskrities specialiojo ugdymo ir globos įstaigose, siekiant jų sėkmingos integracijos į darbo rinką“ (Projekto Nr. VP1-1.3-SADM-02-K-01-019) įgyvendinime. Projekto vykdytojas: VšĮ Jaunimo karjeros centras, projekto partneris – Kauno apskrities viršininko administracija.

Projekto tikslai – sudaryti sąlygas Kauno apskrities judėjimo, protinę bei regėjimo negalią turinčiam jaunimui sėkmingai integruotis į darbo rinką, sukuriant problemų sprendimo ir reikiamų įgūdžių lavinimo paslaugų sistemą bei sukurti prielaidas jaunimo diskriminacijos mokymosi ir darbo aplinkoje mažinimui bei sukurti prielaidas veiklos modelių tolimesniam taikymui ir plėtrai

Įgyvendinant projektą, realizuojami trys veiklos modeliai, įvertintas jų veiksmingumas. Veiklos modeliai, orientuoti į siekį lavinti socialinius, emocinius, bendravimo gebėjimus, palengvinančius specialiųjų poreikių turinčių vaikų ir jaunuolių funkcionavimą, prisitaikymą ir integraciją visuomenėje. Projekto dalyviai – 9-12 klasių mokiniai. Net 120 specialiųjų poreikių mokinių dalyvauja veiklose, kurių metu lavinami mokinių komunikaciniai bei socialiniai įgūdžiai, emocijų raiškos bei dėmesio sutelkimo įgūdžiai, supažindinama su pirminiais profesiniais įgūdžiais.

Projekto metu taip pat apmokomi ir mokyklų pedagogai, konsultantai, atsakingi už projekto veiklų realizavimą. 2010 m. vasario 25 d., kovo 3 d., kovo 17 d. jiems vyko seminarai. Seminarų metu vykdomas projekto konsultantų apmokymas dirbti su sukurtais veiklos modeliais, aptariami projekto veiklų organizavimo ypatumai, dalinamasi patirtimi. 2010 m. kovo 24 d. savo darbo patirtimi apie darbą su specialiųjų poreikių jaunimu dalijosi psichoterapeutas iš Prancūzijos Tėvas Emanuelis.

KAUNO APSKRITIES VIRŠININKO ADMINISTRACIJA

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: