© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Per dvejus metus, kai bendrovė “Stumbras” pardavė “Stumbras vodka” franšizę vienai didžiausių alkoholio gamintojų Baltarusijoje privataus kapitalo įmonei “Minskij zavod vinogradnych vin”, nes tiesioginis eksportas vežamą į Baltarusiją degtinę pabrangintų 2-2,5 karto ir ji taptų nekonkurencinga, lietuviškos degtinės pardavimas Baltarusijoje ūgtelėjo 40 proc. – dabar Baltarusijai šiandien tenka 2,6 proc. “Stumbro” eksporto.

Nors per pirmąjį šių metų pusmetį Baltarusijoje parduota apie 320 tūkst. “Stumbras vodka” butelių – dviem trečdaliais (66 proc.) daugiau, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, bendrovės korporatyvinių reikalų vadovė Vaida Budrienė sako, kad Baltarusijoje “Stumbras” tik įsitvirtina – užima apie 0,21 proc. rinkos, antradienį rašo “Verslo žinios”.

“Stumbras vodka” platinama visuose didžiausiuose Baltarusijos tinkluose – “Euroopt”, “Gippo”, “Korona”, “Belmarket” ir kituose. Beje, “Stumbras vodka” gaminantis “Minskij zavod vinogradnych vin” ir 253 “Euroopt” parduotuves valdantis “Eurotorg” baltarusių spaudoje yra siejamas su taip pačiais akcininkais – Vilniuje gyvenančiais Baltarusijos verslininkais Sergejumi Litvinovu ir Vladimiru Vasilka.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: