© Wikimedia Commons archyvo nuotr

Telekomunikacijų bendrovė “Bitė” naujojoje reklamoje netiesiogiai įvardija “Tele2”, todėl Konkurencijos taryba gali pripažinti šią reklamą kaip lyginamąją o joje negalima menkinti konkurento. “Tele2” dar nepriėmė sprendimo, ar skųs šią reklamą, rašo “Verslo žinios”.

“Daug dėmesio šiai konkurentų reklamai neskyrėme. Tokie ginčai nėra mūsų tikslas, tam kartais tiesiog gaila laiko. Ne visada į pirmą vietą reikia iškelti emocinius aspektus”, – teigė “Tele2” generalinis direktorius Petras Masiulis.

Specialistų nuomone, “Bitės” reklamoje yra bent trys elementai, primenantys “Tele2” reklamas, – telefono būdelė, antagonizmai “varguoliai” – “turtuoliai” ir šūkis “Kam mokėti daugiau?”. Šis šūkis yra registruotas prekių ženklas, priklausantis “Tele2”.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: