© Ad verum archyvo nuotr.

Nors kasdieniniame gyvenime reklama mus supa iš visų pusių, ar teko kada nors matyti įmonės reklamą ant prezervatyvų? Tokiu būdu savo klientus nusprendė pradžiuginti ir tuo pačiu suintriguoti laisvalaikio pramogų agentūra „Vaiduokliai“, kuri savo klientus nuo šiol apdovanos vardiniais prezervatyvais.

Tiesa, šią dovaną gaus tik pilnametystės sulaukusiems skirtų ekskursijų dalyviai.

„Dar neteko matyti, kad kas reklamuotųsi ant prezervatyvų. Pamanėme, kad tai originalus marketingo žingsnis, kuris bus efektyvus ir paliks gerą įspūdį tiek mūsų klientams, tiek tiems, kurie apie tai išgirs ar pamatys, – sako neįprastas ekskursijas organizuojančios agentūros „Vaiduokliai“ vadovė Vaida Šulniūtė.

– Paprastai po ekskursijų daliname korteles „Sugrįžkite“, tačiau tokios kortelės pasimeta tarp krūvos kitų standartinių reklaminių lankstinukų, o štai gauti prezervatyvą yra didelis netikėtumas, kuriuo daugelis tikrai pasidalins su savo draugais, patį prezervatyvą demonstruos kaip pokštą, neišmes“.

Prezervatyvai bus dalinami neseniai Vilniuje pristatytos ekskursijos „Sexshopas“ dalyviams bei sostinėje ir Kaune vyksiančiose ekskursijose „Nuodėmių miestas“.

Pirmosios ekskursijos dalyviai supažindinami su erotinių prekių industrija, jiems atskleidžiamos pačios įdomiausios ir netikėčiausios su erotika susijusios detalės.

Tuo tarpu ekskursijos „Nuodėmių miestas“ metu išduodami intriguojantys faktai apie senais laikais didžiausiuose Lietuvos miestuose gyvavusius prostitucijos kampelius, nuodėmingus tuomet garsių vyrų pomėgius.

V. Šulniūtė pastebi, kad pagrindiniai šių ekskursijų dalyviai yra švenčiantys bernvakarius, mergvakarius, tad jiems dovana – prezervatyvas – taps linksmu šventės atributu.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: