„Draugai“ pakeitė televizijos pasaulį ir patį „situacinių komedijų“ žanrą. Nors paskutinė žymiojo šou serija ekranuose pasirodė net prieš 17 metų, neseniai sulaukėme intriguojančio vienos dalies tęsinio. „Draugai“ vis dar yra populiariausias „Netflix“ platformoje rodomas serialas.
Nusprendėme prisiminti keletą detalių iš senesnių serijų, kurių jūs tikriausiai nepastebėjote.
Serijoje, kurioje Monika teka už Čandrelio, galima pamatyti tikrąją Dženifer Aniston pavardę.
Bevaikštinėdama Reičel pamato kambarį, kuriame vyksta graikiškos vestuvės. Viena iš pavardžių, užrašytų ant lentos yra Anastasakis. Tai yra tikroji Dženifer tėvo pavardė, kurią jis pasikeitė išvykęs iš Graikijos.
Pagrindiniai veikėjai buvo pavadinti pagal serialo „Visi mano vaikai“ veikėjų vardus.
„Visi mano vaikai“ buvo nuo 1970 iki 2011 metų dieną transliuojama ir 41 sezoną turinti muilo opera. „Draugų“ kūrėjai mėgo šį serialą, todėl nusprendė visus veikėjus pavadinti pagal to serialo veikėjų vardus.
Čandleris pavadintas pagal Čandlerių šeimą; Rosas pagal Rosą Čandlerį; Fibi pagal Fibi Tailer; Monika pagal Monik/Deizi Kordland. Džo vardas paimtas iš Džo Martino, o Reičelės Gryn iš Džanet Gryn.
Liza Kudrou įkūnijo padavėją Ursulą seriale „Pakvaišusi porelė“.
Seriale „Pakvaišusi porelė“ Liza Kudrou atliko antraeilės veikėjos, padavėjos Ursulos, vaidmenį. „Draugų“ kūrėjai sumanė padaryti Ursulą Fibi dvyne seserimi.
Viename interviu Liza Kudrou atskleidė, „Kadangi „Draugai“ buvo rodomi ketvirtadieniais 20:30 iškart po „Pakvaišusios porelės“, suvokėme, jog turime paaiškinti žiūrovams – kodėl jie mato tą pačią merginą, tokiu pačiu balsu, 20:00 ir 20:30, skirtinguose serialuose?“
Be to, Leila Kenzl ir Helen Hant pasirodo vienoje „Draugų“ serijoje, kurioje jos mano, kad Fibi yra Ursula. Taip yra todėl, kad jos abi vaidino „Pakvaišusioje porelėje“ ir iš ten pažįsta Ursulą.
Draugams supylus kavą į vazoną, iki seriajos pabaigos gėlė numiršta.
„Draugų“ kūrėjai atsižvelgė net į smulkiausias detales. Pavyzdžiui, scenoje, kurioje Reičel pagamino pirmąją savo kavą Čandleriui ir Džo, ant stalo stovi gėlė. Kava buvo tokia neskani, kad jiems teko supilti ją į gėlės vazoną. Iki serijos pabaigos gėlė visiškai nuvyto.
Čandleris žiūri „Gelbėtojus“ ir mato bėgančią Jasminą Blit. Metju Peris tuo metu iš tikrųjų su ja susitikinėjo.
Santykiai 1996 metais truko neilgai, bet paliko žymę seriale.
Scenoje, kurioje Džo mano, jog Monika laukiasi, Čandlerio kaklaraištis panašus į teigiamą nėštumo testą.
Kai Monika ir Čandleris bijo pasakyti Džo, jog nori gyventi kartu, jis mano, kad jie turi kitokių žinių – jog Monika laukiasi. Galbūt toks įspūdis susidarė dėl Čandlerio kaklaraiščio.
Namas, kurį pirko Čandleris su Monika buvo ir filme „Vienas namuose“.
Serialuose ir filmuose dažnai pasitaiko tokių pačių vietų ar dekoracijų, bet tokius dalykus sunku pastebėti. Tačiau patys atidžiausi žiūrovai atpažino namą, kuriame gyveno Kevinas Makalisteris. Be to, Makalisteriai iš tiesų gyvena Čikagoje, o Monika su Čandleriu kraustėsi į Niujorko priemiestį.
Serijoje apie naujas Džo smegenis, Siuzan Sarandon trenkia tikrai savo dukrai į veidą.
Siuzan Sarandon seriale „Draugai“ pasirodė kaip aktorė iš serialo, kuriame dirbo Džo. Buvo ketinama pašalinti jos veikėją iš serialo ir persodinti jos smegenis Džo veikėjui. Sarandon buvo žymi dėl to, kad mėgo trankyti žmonėms per veidus ir Džo turėjo išmokti tai daryti. Mergina, kuriai trenkė Sarandon, buvo jos pačios dukra aktorė Eva Amuri.
Apsimesdama, jog skaito „Mūsų gyvenimo dienas“ Reičelė iš tiesų skaitė „Draugų“ scenarijų.
19-oje 9 sezono serijoje Džo paprašo Reičel, kad ši padėtų išmokti eilutes „Mūsų gyvenimo dienos“ vaidmeniui. Bet, tiesą sakant, ji laikė būtent tos „Draugų“ serijos scenarijų. Jei sustabdytumėte seriją, galėtumėte įskaityti žodžius „Ta, apie Reičelės sapną“.
Metju Perio tėvas seriale atlieka mažą vaidmenį.
Scenoje, kai jie su žmona namo pareina pačiu netinkamiausiu metu, jis įkūnija Reičel vaikino Džošuos tėvą.
Dženifer Aniston serialo filmavimo metu susitikinėjo su Teitu Donovanu.
Teitas įkūnijo Džošuą, vaikiną, kuriam Reičel rinko drabužius ir įsimylėjo. Ilgą laiką ji bandė užmegzti su juo santykius, bet jis tam nebuvo pasiruošęs.
Realybėje Dženifer Aniston ir Teitas Donovanas susitikinėjo, tačiau santykiai nutrūko kaip tik tuo metu, kai jie turėjo perteikti savo meilę ekrane. Donovanas prisipažino, kad šis darbas jam nebuvo lengvas.
Serialo prodiuseriai pasirodo ekrane kaip pagalbiniai veikėjai.
Per 10 sezonų serialo prodiuseriai pasirodė ne vienoje serijoje. Pavyzdžiui, pirmojoje trečio sezono serijoje jie sėdi kavinukėje ant žymiosios draugų sofos. Taip pat Marta Kaufman ir Adamas Čeisas matomi Roso vedybų serijos scenoje, kurioje Džo ir Čandleris Londone važiuoja autobusu.
Be to, toje pačioje serijoje galima pastebėti ir buvusią Princo Endriu žmoną Sarą Ferguson. Ji sutiko suvaidinti seriale dėl to, kad jos dukterys, princesės Beatričė ir Eugenija buvo didelės serialo gerbėjos.
Vieną juokingiausių trumpų vaidmenų atliko Ilja Volokas, įkūnijantis cheminio valymo darbuotoją.
Džo paprašo pakabinti jo nuotrauką šalia kitų įžymybių, tačiau darbuotojas atsako, jog to nedarys, kadangi „Mūsų gyvenimo dienose“ rusai vaizduojami kaip blogiečiai.
Džo atšauna, kad Harisono Fordo nuotrauka kabo ant sienos, nors jis pasirodė filme „Prezidento lėktuvas“, kuriame rusai irgi vaizduojami kaip blogiečiai. Darbuotojas atrėžia, kad nėra matęs to filmo. Juokingiausia tai, kad Ilja Volokas vaidino tame filme ir buvo vienas tų „blogųjų rusų“.
Draugai vakarieniauja restorane pavadinimu „Marcel‘s“.
Tai pagarbos ženklas Roso beždžionei, nebepasirodančiai seriale, tačiau likusiai visų širdyse.
Čandlerio miegamajame buvo Robino Viljamso veikėjo iš serialo „Mork and Mindy“ lėlės kopija.
Šis serialas buvo transliuojamas nuo 1978-ųjų iki 1982-ųjų. Robinas Viljamsas įkūnijo juokingą ateivį atsiųstą į Žemę. Lėlė tai ženklas, jog Čandleris gerbia Robiną Viljamsą ir jo darbą.
Prieš Roso ir Emilės vestuves ant stalo guli „The independent“ (liet. k. „Nepriklausomas”) laikraštis.
Toks aiškiai matomas laikraščio pavadinimas ten ne be priežasties. Kaip prisimenate, Roso vestuvių metu įvyko toks nutikimas, leidęs Rosui išlikti laisvam ir nepriklausomam po vestuvių.
Oro uoste Reičel parodo Monikos asmens tapatybės dokumentą.
Paskutinėje serijoje, kurioje Reičel skrenda į Niujorką, ji negali rasti savo įlaipinimo bilieto, o vėliau parodo darbuotojui Monikos asmens tapatybės dokumentą. Galbūt kūrėjai padarė tai dėl linksmumo arba norėjo parodyti, kad ji negalės išskristi.
Oro uostas turi rimtų saugumo problemų – Reičel į lėktuvą buvo įleista su kito žmogaus tapatybės dokumentais!
Taip pat skaitykite: 10 naujų serialų į kuriuos verta atkreipti dėmesį