Wikimedia commonds nuotr. CC BY 3.0

,,BlackPink” – tai Korėjos merginų grupė, kuri per pastaruosius kelis metus užkariavo pasaulinę pop muzikos sceną. Ši merginų grupė susideda iš keturių narių: Jennie, Jisoo, Rose ir Lisos. Nors šios merginų grupės debiutinis albumas ,,Square One” pasirodė 2016 metais, ,,Blackpink” jau turi sukaupusi didžiulę tarptautinę fanų bazę ir tapo viena iš populiariausių merginų grupių pasaulyje.

,,BlackPink” ypatingos savo ryškiu muzikiniu stiliumi, energija ir charizma. Jų dainos puikiai subalansuotos tarp įsimintinų pop melodijų, elektroninės muzikos ir hip-hopo elementų. Merginų grupės dainos dažnai pasižymi galinga choreografija, madingu muzikiniu garsu bei vizualiu teatriniu spektakliu. Šios grupės populiarumas ypač išaugo po jų debiutinio singlo ,,Whistle” ir dainos ,,Boombayah” išleidimo. Abu singlai pasiekė viršų muzikos lentelėse ir tapo tikrais hitais visame pasaulyje.

,,BlackPink” nuolat keliauja ir koncertuoja tarptautiniu mastu, todėl greitai pritraukė milijonus fanų iš viso pasaulio, susikūrė tvirtą fanų bendruomenę bei greitai užkariavo pop muzikos industriją.

2018 metais grupė išleido mini albumą, kurį pavadino ,,Square Up”, kuriame buvo ir jų didžiausias hitas ,,Ddu-Du Ddu-Du”. Ši daina sulaukė tarptautinio pripažinimo ir tapo vienu didžiausių merginų grupės hitu. Ji pasiekė aukštą poziciją muzikos lentelėse daugelyje šalių, o jos muzikinį vaizdo įrašą peržiūrėjo daugiau kaip 2 milijardus kartų.

Šios dainos vaizdo klipas tapo pirmuoju Korėjos merginų klipu, kurio peržiūrų skaičius per 24 valandas viršijo 36,2 milijono. Tai padėjo ,,BlackPink” pripažinti oficialų ,,Guinnesso pasaulio rekordą”, kaip naują ,,YouTube” įrašo peržiūrų rekordą.

,,Playing with Fire” tai dar vienas grupės ,,BlackPink” hitas. Ši daina išsiskiria savo emociniu turiniu ir nuostabiu vokalu. Ši daina turi įsimintinus refrenus ir ryškias melodijas, dėl kurių ji tapo vienu iš didžiausių grupės hitų. Daina šiuo metu turi net 826 mln. peržiūrų iš viso pasaulio.

Nors grupė savo veiklą pradėjo Azijoje, jos tarptautinis populiarumas sparčiai išaugo ir tokiose šalyse kaip JAV, Jungtinėje Karalystėje, Australijoje ir kitose šalyse. ,,BlackPink” taip pat išsiskiria tuo, kad  dalyvauja tarptautinėse grožio kompanijose ir vis dažniau tampa prestižinių prekės ženklų ambasadorėmis, jos pritraukia ne tik muzikos fanus, bet ir stebėtojus iš mados ir grožio pramonės.

Kiekviena grupės narė turi savo unikalų stilių ir žavi savo grožiu bei mada. Grupės merginos tapo prestižinių prekės ženklų, tokių kaip ,,Chanel”, ,,Dior”, ,,Saint Laurent” ir kt., ambasadorėmis. Jos ne tik reklamuoja garsius prekės ženklus bet taip pat dalyvauja mados renginiuose, grožio kompanijose ir televizijos reklamose.

,,BlackPink” taip pat rodo stiprų socialinės žiniasklaidos buvimą. Grupės oficialią ,,Instagram” paskyrą seka net 55,8 mln., žmonių, o įrašai sulaukia didžiulio populiarumo ir pasidalijimo. Grupės narės savo socialinių tinklų pagalba siekia palaikyti moterų teises, aplinkos apsaugos bei kitas svarbias problemas.

Be to, grupė ,,BlackPink” aktyviai dalyvauja kultūros mainuose ir tarptautiniuose renginiuose. Grupės tarptautinės veiklos padeda skleisti Korėjos populiariosios muzikos ir kultūros žinomumą bei prisideda prie tarpkultūrinių santykių stiprinimo.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: