Vakar itališkų batų, rankinių ir aksesuarų gamintojai „Furla“ paskelbė, kad nuo 2019-ųjų rudens visose jų kolekcijose bus naudojamas tik dirbtinis kailis. Mados garsenybių ypač pamėgtos ryškios „Furla“ rankinės ligi šiol neretai būdavo puošiamos gyvūnų kailio detalėmis, nors kone labiausiai prekių ženklą išgarsino netikėta permatomo plastiko gaminių kolekcija.
Įmonės pavadinimas kilęs nuo 1927 m. ją įkūrusios italų šeimos pavardės, Furlanetto. Šiuo metu „Furla“ tebepriklauso minėtos šeimos palikuonims, ir puikuojasi daugiau nei 300 parduotuvių 70-yje šalių.
Viešai poziciją kailio atžvilgiu šią savaitę išsakė ir daugelį metų temos vengusi Donatella Versace. „Kailis? Na jau ne, aš su juo baigiau. Žudyti gyvūnus tam, kad kurtum madą, atrodo paprasčiausiai neteisinga, nenoriu to daryti“, žurnalui „Vogue“ sakė išskirtine prabanga garsėjanti dizainerė. Jos 2018 m. pavasario kolekcijoje ypač išsiskyrė apdarai su užrašais unity, loyalty, courage, love („vienybė“, „ištikimybė“, „drąsa“, „meilė“), puikiai atspindintys pastaruoju metu link socialinės atsakomybės ir tvarumo krypstančią Versace mados namų politiką.
„Per metus ištisas debesis pasaulinio garso itališkų prekių ženklų oficialiai atsisakė kailio: Armani, Gucci, Yoox Net-a-Porter, o dabar dar ir Furla mados namai, ir netgi pati D. Versace! Tai – viso pasaulio mados sceną drebinantys įvykiai“, priminė Lietuvoje tarptautinį atsakingos mados projektą „Prekyba be kailio“ (Fur Free Retailer) koordinuojanti Gabija Enciūtė. „Panašu, kad italų madoje kailio dienos visiškai baigėsi“, – apibendrino aktyvistė.